Ga naar inhoud

Kaspersky Free.


Aanbevolen berichten

17 uren geleden, Passer zei:

Nee, die krijg ik nooit.

 

Misschien ligt het aan instellingen die ik aanpaste?  Instellingen > algemeen > popupvensters en die heb ik zo staan: (klik om te vergroten)

Mogelijk is het bovenste vinkje (stille modus) er wel verantwoordelijk voor ?

 

Dit is heel goed mogelijk, ik heb nu ook de stille modus geactiveerd en alle andere meldingen op 0 seconden ingesteld.
De optie in het rode kader is niet uit te schakelen, en die geeft volgens alle reclame weer. Tenminste bij mij wel... :D

 

2017_07_31_12_46_51_192_168_178.19_Verbinding_met_extern_bureaublad.png.ea6911ae4d8d14788fd1a7efd311fd6b.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(een beetje mijn fout, maar we gingen wel een eind off-topic - misschien terug naar de beginvraag?   Over Kasperky free?)

4 uren geleden, Maxstar zei:

De optie in het rode kader is niet uit te schakelen, en die geeft volgens alle reclame weer. Tenminste bij mij wel...

is bij mij ook zo, kan ze ook niet uitzetten - en 'k krijg geen reclame - dit even ter info want dit is wéér niet over Kaspersky...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.