Ga naar inhoud

Vernieuwen harde schijf


Aanbevolen berichten

Klik achtereenvolgens op START / Instellingen / Bijwerken en Beveiliging / Geavanceerde opties.

Verwijder het vinkje bij Updates voor andere Microsoft-producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows.

Herstart de computer.

Klik achtereenvolgens op START / Instellingen / Bijwerken en Beveiliging

Voer de beschikbare updates uit.

 

Als de operatie resultaat heeft opgeleverd, zet dan dat vinkje terug bij Updates voor andere Microsoft-producten ontvangen tijdens het bijwerken van Windows.

Herstart de computer.

Klik achtereenvolgens op START / Instellingen / Bijwerken en Beveiliging

Laat naar beschikbare updates zoeken en laat ze uitvoeren.

 

Als het probleem nog niet opgelost is, laat het dan zeker weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De updates lukten...

Maar bij het heropstarten kreeg ik ineens dat de computer moest herstelt worden. Ik had de optie om het opnieuw te proberen, ik moest op ENTER drukken maar dit hielp niet. Ik had ook de keuze om opstartopties te klikken, dat was F8 dacht ik...hielp ook niet...de laatste optie die ik kon nemen was F9 dat was een ander besturingssysteem...dit durfde ik eerst niet, maar omdat de PC niks deed voor de rest toch gedaan en hij startte gewoon?!

 

Als ik daarna ging kijken bij updates, stond er bij dat er sommige updates niet gelukt zijn...

 

De foutcode die ik bij het begin kreeg was: 0xc000000f 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit topic heb je gestart op 29 juni 2017.

Meer dan eens wacht je meerdere weken alvorens je reageert op een advies. Je begrijpt dat ik ondertussen de draad helemaal kwijt ben.

Desondanks heb ik telkens de moeite gedaan om het onderwerp helemaal opnieuw door te nemen om weer mee te kunnen zijn.

Ondertussen beslaat dit topic 5 pagina's en kost het steeds meer moeite en tijd om alles weer op te pikken.

Kun je geloven dat ik er tegenop begin te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.