Ga naar inhoud

18.4 inch laptop


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Tjoeptjie zei:

Maar waar vind ik dat filmpje, gewoon op youtube bij Acer Aspire 8930?

Sorry, link vergeten te plaatsen.

KLIK HIER om het filmpje te bekijken.

Ergens vanaf minuut 8 wordt de processor gedemonteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn vraag ook eens bij een andere winkel gesteld en dan krijg ik dit antwoord...

 

Beste,

De processor upgraden kunnen wij niet doen. Daar komen teveel problemen bij kijken. De upgrade cpus hebben allemaal een groter vermogen, waardoor er warmteproblemen kunnen ontstaan. Bovendien bestaan er verschillende revisions van de moederborden, en is het maar de vraag of jouw moederbord die hogere frequenties aankan.

SSD’s heb je vanaf ong € 80 (120GB) tot €1.780 (4TB)

Het ombouwen van de harde schijf (incl.overzetten van de data) zal ong. op € 75 komen.

Mvg,

Erik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, helemaal met jullie eens.

Er is een website beschikbaar (waarschijnlijk wel meerdere) : http://www.cpu-world.com/index.html

waar je cpu's kan sorteren op socket en daarna kan verglijken of het echt de moeite waard is zo'n cpu upgrade.

De hdd upgrade om het systeem te laten draaien op een solid state drive (ssd) is echt al een verbetering qua snelheid.

Ik heb er ook 1 van 120 gig in mijn laptop zitten en ben er zeer tevreden mee mede omdat ze met systeem draaiend tegen stoten en klappen kunnen zonder negatief effect.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.