Ga naar inhoud

Ducto


schutter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er is een mogelijkheid om Ducto weer aan het lopen te krijgen. Daarvoor zou ik een herstelpunt van juni moeten terugzetten. Maar bij herstel krijg ik niet alle herstelpunten te zien die ik gemaakt heb.Ook niet als ik '' meer herstelpunten weergeven'' aanklik. 

In elk geval al hartelijk dank voor de moeite.

Eventueel morgen nog eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, schutter zei:

Er is een mogelijkheid om Ducto weer aan het lopen te krijgen. Daarvoor zou ik een herstelpunt van juni moeten terugzetten. Maar bij herstel krijg ik niet alle herstelpunten te zien die ik gemaakt heb.Ook niet als ik '' meer herstelpunten weergeven'' aanklik. 

In elk geval al hartelijk dank voor de moeite.

Eventueel morgen nog eens proberen.

Dat zou zeker een optie zijn om te kunnen proberen, ik wacht het af :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het is met net gelukt om Dukto weer aan de praat te krijgen, nu ook vanuit de laptop.

Mijn McAfee heeft een optie ''thuisnetwerkverdediging''.

Hierin kun je de pc of laptop als vertrouwd classificeren.

Dit heb ik gedaan en voila, Dukto doet het weer.

Mocht iemand anders hetzelfde probleem hebben, kun je hem/haar hiermee misschien helpen.

Bedankt voor alle moeite bij het proberen op te lossen van mijn probleem.

 

Ook ben ik er achter gekomen waarom oudere herstelpunten niet meer te benaderen zijn.

De backupruimte moet worden vergroot, dan blijven ze aanwezig.

 

Groetjes,

 

Wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, schutter zei:

Een vraag heb ik nog: alles wat bij de Adwcleaner in quarantaine is geplaatst, kan ik dat verwijderen?

Mooi, dat je de oplossing heb gevonden zoals ik zij iets moest Dukto tegenhouden (hebben we weer wat geleerd :top: )

De opstarters die je had uitgezet mag je weer terug aanzetten (zoals het stond).

Alles wat in quarantaine staat mag weg.

 

 Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

 

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.