Ga naar inhoud

verzonden items


Borki

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, iEscape zei:

Gaat het om Microsoft-e-mailadressen, zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com OF ISP-e-mailadressen ?

Ik heb geen idee, waar kan ik die gegevens vinden. Op het icoontje staat Windows live mail

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Borki zei:

Ik heb geen idee, waar kan ik die gegevens vinden. Op het icoontje staat Windows live mail

 

Dan wordt het lastig als u niet weet om welke e-mailadressen het gaat :xd:

Na het @ tekentje, zoals @kpn.nl OF @on.nl OF @xxx.be is een ISP-e-mailadres.

Microsoft-e-mailadressen, zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

U moet een pad maken voor de mappen onder het tabblad IMAP op accounteigenschappen.

Zorg ervoor dat de vakjes voor Nieuw berichten in alle mappen controleren en Speciale mappen op IMAP-server worden opgeslagen.

Het pad voor deze mappen is:

1.Inbox: Inbox

2.Drafts: Concepten

3.Junk: Junk

4.Deleted Items: Prullenbak

5.Sent Items: Verzonden

 

598890829a981_Schermafbeelding2017-08-07om18_05_20.jpg.02e764c9cc63c89b387a49e05f92e3fe.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, iEscape zei:

 

Dan wordt het lastig als u niet weet om welke e-mailadressen het gaat :xd:

Na het @ tekentje, zoals @kpn.nl OF @on.nl OF @xxx.be is een ISP-e-mailadres.

Microsoft-e-mailadressen, zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com

Geen probleem, de leverancier van de laptop gaat het vanop afstand in orde brengen.

Toch bedankt voor uw support.

Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2017 om 18:09, iEscape zei:

 

U moet een pad maken voor de mappen onder het tabblad IMAP op accounteigenschappen.

Zorg ervoor dat de vakjes voor Nieuw berichten in alle mappen controleren en Speciale mappen op IMAP-server worden opgeslagen.

Het pad voor deze mappen is:

1.Inbox: Inbox

2.Drafts: Concepten

3.Junk: Junk

4.Deleted Items: Prullenbak

5.Sent Items: Verzonden

 

598890829a981_Schermafbeelding2017-08-07om18_05_20.jpg.02e764c9cc63c89b387a49e05f92e3fe.jpg

 

Hallo, het probleem is opgelost. De map verzonden items noemt nu sent.

Ik begrijp alleen niet waarom de verzonden mails van de vorige laptop er niet op staan, alleen de mails die verstuurd zijn met de nieuwe.

Ik wil iedereen bedanken die de moeite heeft gedaan om mij te helpen. Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Borki zei:

Ik begrijp alleen niet waarom de verzonden mails van de vorige laptop er niet op staan, alleen de mails die verstuurd zijn met de nieuwe.

 

Ik ook niet, maar ik heb een vermoeden, en daarom mijn vraag hieronder nogmaals geciteerd:

Op 7-8-2017 om 14:45, iEscape zei:

Gaat het om Microsoft-e-mailadressen, zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com OF ISP-e-mailadressen ?

 

Op 7-8-2017 om 17:37, Borki zei:

Ik heb geen idee, waar kan ik die gegevens vinden. Op het icoontje staat Windows live mail

 

Als u géén idee heeft over welk type  e-mailadressen het gaat, hoe kunnen 'wij' dat weten?

Het heeft niets met het icoontje van Windows live mail te maken.

Het is logisch dat het e-mail programma Windows Live Mail een icoon heeft van Windows Live Mail.

 

Het gaat om e-mailsadressen, Microsoft-e-mailadressen OF ISP-e-mailadressen. En dat heb ik ook al uitgelegd, zie hieronder.

 

Op 7-8-2017 om 17:44, iEscape zei:

Dan wordt het lastig als u niet weet om welke e-mailadressen het gaat :xd:

Na het @ tekentje, zoals @kpn.nl OF @on.nl OF @xxx.be is een ISP-e-mailadres.

Microsoft-e-mailadressen, zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com

 

Het heeft ook te maken met goed lezen, als ik het zeggen mag :xd:

 

Waarom vraag ik dat?, de reden is:

 

WLM 2012 e-mailcliënt (= het e-mailprogramma op de computer) kan niet meer worden gebruikt voor Microsoft-e-mailadressen, zoals live.com, hotmail.com, msn.com, live.nl, msn.nl, outlook.com & live.com na 30 juni 2016.
 
Naar aanleiding daarvan heb ik vorig jaar een minitut geschreven, om e-mailberichten en Contactpersonen te synchroniseren met de webmaildienst outlook.com, voor meer informatie neem deze link eens door.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.