Ga naar inhoud

office algemeen


Harie

Aanbevolen berichten

 

2 uren geleden, Harie zei:

was Microsoft Office Professional  Plus 2010 wat ik destijds gekocht heb maar installatiecode wordt niet meer aanvaard.

 

Alléén als u het setup-bestand van MS Office 2010 nog in bezit heeft met de bijbehorende productcode  >> 25-cijfers code, is het mogelijk om MS Office 2010 op de nieuwe pc met Windows 10 te installeren.

De productcode is te vinden aan de binnenkant van het DVD-hoesje of ooit per e-mailbericht vanuit Microsoft en/of de winkel (verkoper van het product) naar u verzonden.

 

598829664c081_Schermafbeelding2017-08-07om10_11_40.jpg.eb83803a3398db7ad615ad95eaaa9536.jpg

 

18 uren geleden, Harie zei:

ga volgende dagen overschakelen van PC met windows 7 met office 2013 naar nieuwe pc windows 10 .

 

 

Vervolgens is het niet mogelijk om van MS Office 2010 over te schakelen naar MS Office 2013 met de productcode van MS Office 2010.

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, iEscape zei:

Alléén als u het setup-bestand van MS Office 2010 nog in bezit heeft

Hoeft niet: office is ook te downloaden - zolang Harie maar de productcode heeft.

 

Maareuh.. spreken we hier over een officiëel gekochte code (bij MS op het net of bij een handelaar) of over een euh... 'achter de schermen' gekochte code?

(vertaald: spreken we hier over een legale Office of niet?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb die versie aangeboden gekregen door mijn vroegere werkgever Ford Genk voor 15 Euro dacht ik.(2012)

 

krijg volgende foutmelding ;De ingevoerde productcode is voor software die via een Enterprise Overeenkomst in licentie wordt gegeven. Neem contact op met het Home Use Program voor herstelmogelijkheden van de software.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enterprise editie: die is bedoeld voor bedrijven (die dan 'per stuk' minder moeten betalen) om aan hun werknemers aan te bieden (binnen het bedrijf)

 

http://www.nldit.com/software/productivity-software/201309/164109.html

 

Gezien Ford (België) niet meer bestaat vermoed ik dat de licenties ervan ook opgeheven zijn. Die zijn trouwens niet bedoeld om op privé-computers te gaan gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.