Ga naar inhoud

spammail


bastet

Aanbevolen berichten

Nog een pittig detail........... kan het zijn dat na het uitvoeren van dat programma het meteen gestopt is? Voor de 1ste keer in maanden hebik sindsdien geen enkel spam bericht meer gekregen.... geen enkel en dat is echt superformidabel :)  . Als ik nog verder iets moet doen, dan verneem ik het wel, maar als dit het resultaat is, dan is dit echt schitterend en verdient het een hele grote merciekes. Of........... kan het toeval zijn?? Maar dat geloof ik niet.

Of via het meldpunt van de Politie?

Ik verneem het graag, wnat dan weet ik wat ik een volgende keer moet doen.

alvast toch een hele grote dank je wel en nog een fijne, hopelijk zonnige zondag, groetjes, maria-rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zou kunnen via meldpunt politie, je he wel wat malware.

 

Verwijder via "Programma's en onderdelen" het volgend:

Snap.Do

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dan gaan we het anders proberen:

 

Download  55e20d7d29661-adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK.


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[..].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Download 51a5d669693dd-icon_OTL.pngOTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" 511b6947e8e98-runscan.png.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.