Ga naar inhoud

Muziek hapert in You Tube


bernard

Aanbevolen berichten

Ik zit naar muziek te luisteren op You Tube .

Iedere keer ( om de paar seconden ) komt er een hapering , net of het een hele slechte plaat  is ,

Of als er een dikke kras op de plaat zit .

Ik heb het over de 50 er jaren muziek , dus de oude 78 t0eren platen .

Daar had ik het wel eens .En zo komt het nu ook over .

En het is niet bij 1 nummer , maar bij alles wat ik nu geprobeerd heb .

Komt het door you Tube of mijn laptop ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bernard, ik heb nog geen idee waar het aan kan liggen maar laten we eerst even stil staan bij de kwaliteit van de video die je wilt afspelen.

rechts onderaan bij de you-tube speler staan een paar icoontjes en als je daar met je muis boven blijft hangen krijg je de beschrijving van het des betreffende icoontje en 1 ervan is instellingen (lijkt beetje op een bloemetje) als je die selecteerd staat onderaan de weergave kwaliteit deze staat vaak op automatisch ingesteld met andere woorden hoe sneller je verbinding is de hoger de weergave kwaliteit dit geld ook voor muziek die je wilt afspelen ook al lijkt het een stilstaant plaatje in werkelijkheid is het een film bestand persoonlijk kijk en luister ik met kwaliteit 240p wat minder bandbreedte gebruikt dan 480p of 720p waardoor het af te spelen filmpje vaker hapert ivm het te downloade data wat meer is door de betere kwaliteit.

mijn vraag is dan ook of die ook haperd bij lage kwaliteit?? bij sommige webbrowsers word de kwaliteits weergave na elk filmpje weer op default gezet dus bij elk filmpje ff de kwaliteit weergave checken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , dit wordt het verhaal van ik had hevige kiespijn , en als je op de stoep van de tandarts staat is het over  !

 

Ik heb alle liedjes die ik gisteravond afgespeeld heb opnieuw beluisterd , en ............. niks aan de hand hoor !

De instelling staat bij mij inderdaad op automatisch ,

Ik heb van alles geprobeerd , maar ik merk geen verschil .

Ik had dit euvel ook nog niet eerder gehad .

 

Kan het te maken hebben met de drukte op de lijn ( in mijn geval Ziggo ) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal liedjes beluisterd , en ik moet zeggen dat ik hier geweldige kwaliteit muziek hoor,

Ik luister door mijn koptelefoon ( een hele goeie )en hier zijn geen oneffenheden te bespeuren

Het probleem gisteravond wat ik had , waren natuurlijk liedjes uit de 50 er en 60 er jaren .

En deze van jou was in HD kwaliteit

Hij stond bij mij op automatisch 720p HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik blij dat ik deze vraag bij jullie heb neergelegd , ik voel me weer helemaal een jonge vent .

Heerlijke muziek .

Maar het probleem van gisteravond ,kom ik niet meer  tegen, ook niet in de liedjes waar ik het gisteravond wel had

Ik heb ook geprobeerd het probleem terug te krijgen door de instellingen te veranderen , of het nu 240 is of 480 of 1080Hd

ik merk geen verschil .

Maar wel een genot om naar te luisteren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, bernard zei:

ik voel me weer helemaal een jonge vent .

Dat goed om te horen :top:

 

9 minuten geleden, bernard zei:

Maar het probleem van gisteravond ,kom ik niet meer  tegen, ook niet in de liedjes waar ik het gisteravond wel had

Dat probleem is vanzelf opgelost, denk ik.

Ik heb hier nooit luister-kijk-problemen met audio/video van YouTube. YouTube bewaakt de kwaliteit goed.

 

Mogen we het topic afsluiten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.