Ga naar inhoud

aankoopadvies


bastet

Aanbevolen berichten

daar heb ik de tijd niet voor. ik kan en wil er gewoon niet zoveel geld aan uitgeven. misschien wel helemaal anders dan de meeste "apple" liefhebbers, maar ik heb er eerstens het geld niet voor en ten tweede vind ik zulk een dure aankoop ook onverantwoord voor hetgeen het moet dienen; maar dat zal je wel begrijpen hé :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 3 weken later...
17 uren geleden, bastet zei:

wel.............. ondertussen met heel veel hulp een IPad 3 64 GB refurbished aangeschaft en nu is het mijn probleem dat ik niet aan een werkbalk kan komen in iTunes zoals ik heb op mijn pc..... bovenaan een menubalk en links mijn lijsten met inhoud.............. iemand die me hierbij kan helpen aub?

menubalk.docx

blijkbaar kan men wel muziek "beluisteren" op een iPad, maar er verder weinig of niets mee aanvangen .......... het "programma " iTunes kan er niet op gedownload worden tenzij hier iemand een super idee heeft, zal ik mijn aangekocht iPad moeten terug bezorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, bastet zei:

nu is het mijn probleem dat ik niet aan een werkbalk kan komen in iTunes zoals ik heb op mijn pc..... bovenaan een menubalk en links mijn lijsten met inhoud

Tap linksboven in het scherm op Bibliotheek en selecteer Nummers.

 

59ce555eb33df_Schermafbeelding2017-09-29om16_09_46.jpg.2f3dde0151aca84c2995c909650a627d.jpg

 

1 uur terug, bastet zei:

het "programma " iTunes kan er niet op gedownload

Om muziek te kopen, downdloaden ga naar iTunes Store en om apps te kopen ga naar App Store op de iPad.

 

Het is niet nodig elke keer uw eigen berichten in het geheel te citeren, dat is irritant.

 

Quote

ik geef vrij dikwijls dansles op verplaatsing, waarbij ik de Lenovo toch vrij zwaar vind (samen met nog andere dingen). ik zoek dus iets anders met de idee om daar enkel mijn muziek (iTunes) op te zetten;(is dat een goed idee eigenlijk?)  

In uw startpost gaat het om een lichtgewicht 'computer' en enkel om muziek op te zetten.

Daarop zijn de reacties op gebaseerd.

Voldoet de iPad niet aan uw wensen, bezorgt maar terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, bastet zei:

 

dat gaat niet als het iTunes programma er niet op staat; je kan enkel alle muziek afspelen en lijsten maken; maar verder niets en ook niet stoppen na elk nummer. Dat kan enkel als het iTunes programma op het toestel staat en bij Apple hebben ze me gezegd dat dit niet op iPhone en iPad kan.

Dus.......... de zoektocht gaat verder (en nu zal ik trachten om duidelijker te zijn) naar een klein toestel van maximum 800 gr met minstens 64 GB en een scherm van ongeveer 11'' , waar iTunes op kan gedownload worden (dus ook geen android want daar hebben we hetzelfde probleem). Op al deze toestellen kan je wel je itunes "muziek" zetten, maar niet het programma om ermee te werken en dat heb ik nodig om les te kunnen geven.

Sorry dat ik dat aanvankelijk niet gemeld heb, maar ik wist zelf ook niet dat het programma niet op alle iTunes toestellen beschikbaar was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, iEscape zei:

In de eerdere reacties zijn ook de laatste iPadPro geadviseerd, en niet een iPad 3, waar Apple geen ondersteuning meer geeft; géén update mogelijkheden meer.

bij Apple zelf hebben ze me gezegd dat het ITunes "programma" op GEEN ENKELE iPad of iPhone kan gedownload worden en ik neem aan dat zij dit wel zullen weten; het had neits te maken met een oud of nieuw toestel; het kan gewoon nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

je gelooft me niet hé of...... je begrijpt het niet, dat zou ook kunnen. Die 3 icoontjes staan voor de app store waar je programma's kan downloaden en het andere is voor de muziek. het is zo dat je via die apps wel MUZIEK kan downloaden en de muziek SPELEN. Maar via de STORE kan je het PROGRAMMA ITUNES NIET downloaden en dat PROGRAMMA heb ik nodig om les te kunnen geven ; vandaar dat ik in een vorige vraag de werkbalken van het programma heb bijgevoegd; zal ik nogmaals doen. Tenzij dat ze bij Apple zelf helemaal fout zijn, dat zou natuurlijk ook kunnen , maar alleszins heb ik deze keuze, ondanks apple hulp niet kunnen vinden op de iPad en ook niet kunnen downloaden. mar als jij dat kan........... dan mag je me natuurlijk altijd nog vertellen hoe je dat klaar gespeeld hebt, ik ben benieuwd :)

menubalken itunes programma.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.