Ga naar inhoud

Kolom automatisch een nummer geven bij printen.


Keurmeister

Aanbevolen berichten

Gaat nog niet helemaal goed. Kijk eens naar bijgevoegd document. De nummers zijn toegevoegd na de keuze van het aantal te printen pagina's als test heb ik daar 1 ingevuld. Boven in staan de nummers die automatisch worden toegevoegd. Beide documenten krijgen nu hetzelfde nummer. Dat zou eigenlijk niet de bedoeling moeten zijn. Afdrukken via de tool zoals jij hebt door gegeven werkt perfect. Alleen de nummers gaan nog niet goed. 

 

Waar gaat het fout. Heb je daar nog een oplossing voor?

Is het eventueel nog mogelijk om de nummers rechts te laten uitlijnen. Oogt in mijn ogen wat beter.

Test PC-Helpf Keurmeister.docm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 uur terug, Keurmeister zei:

Gaat nog niet helemaal goed.

Het gaat NU bij jou niet goed, maar gisteren wel, dat heb je zelf vastgesteld.

Je hebt de fout gemaakt waar ik gisteren nog zo voor waarschuwde: de sectie-einden verwijderd.

In het bijgevoegde document heb ik ze weer terug geplaatst.

Quote

Is het eventueel nog mogelijk om de nummers rechts te laten uitlijnen. Oogt in mijn ogen wat beter.

Dat is in het menu maar 1 x op een knop klikken ("Tekst rechts uitlijnen"). Dat heb ik nu ook gedaan.

Opm: als je een afdrukopdracht hebt gegeven, staan op de eerste pagina rechtsboven de paginanummers.

Die hoef je NIET te verwijderen als je een nieuwe printopdracht gaat geven, die worden automatisch gewijzigd in wat je bij de nieuwe opdracht aangeeft.

Test PC-Helpf Keurmeister.docm

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.