Ga naar inhoud

Herhaalde zelfde e-mails


Aanbevolen berichten

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Rechtsklik op AdwCleaner en kies voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse en Nederlandstalige versie)
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Opruimen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.

Anders is het logfile terug te vinden in de map C:\AdwCleaner\....

 

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is precies wat minder tot hiertoe, maar ik zou graag eens een kopie van het internetheader willen tonen. Vermits dat het niet openlijk kan geplaatst worden, mag ik het dan naar u persoonlijk opsturen of heeft u een andere oplossing?

 

Verder is er nog dit: telkens ik het beschermingsniveau tegen ongewenste e-mail op "hoog" zet, staat dat na een bepaalde tijd terug naar het eerste punt, nml "geen automatisch filter", nog een stand minder dan de "laag" stand. Zou het kunnen dat iemand mijn eerder vernieuwd ww. terug gevonden heeft en nog steeds in m'n e-mail kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Volgende wil ik nog doorgeven: het is terug hetzelfde, maar nu wou ik weten of het belang heeft dat ik bij al die testen niet op de rechtermuis klikte als administrator, zowel op FRST64 als op ADWcleaner? Heb gewoon op de linkermuisknop geklikt in de haastigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ward zei:

... maar nu wou ik weten of het belang heeft dat ik bij al die testen niet op de rechtermuis klikte als administrator, zowel op FRST64 als op ADWcleaner? Heb gewoon op de linkermuisknop geklikt in de haastigheid.

In jouw geval is dit niet zo erg omdat je nog met windows 7 werkt en je een account met administratorrechten gebruikte.

Volgens de logjes is toch alles correct verlopen.

 

Op 1/9/2017 om 15:16, iEscape zei:

Gebruikt MailWasher.

Heb je dit al geprobeerd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mailwasher helpt niet echt, de ontelbare mails van "Telenet", "Skynet", "john Visser", "Belgische telecomorganizatie", blijven maar onbeperkt en massaal binnenkomen op m'n ms outlook mail en met idiote mededelingen. Het programma Mailwasher is nogal ingewikkeld met veel toeters en bellen vind ik.

 

Heb gisteren nog eens Adwcleaner laten lopen en ditmaal met rechtsklikken, 2 elementen werden toen gevonden die wss fout waren, heb ze dan ook gewist, zonder enige verbetering zoals vandaag blijkt. Is er nu niks aan te doen om die ongewenste mailspuiter te blokkeren, of moet ik een ander webmailprogramma nemen met de nodige problemen erbij natuurlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.