Ga naar inhoud

password


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

Omdat de tablet nooit gebruikt is, zou de laatste optie "opnieuw instellen" geen enkel probleem zijn, er staan geen data op, die geback-uped zouden moeten worden.

Dan zou ik daarvoor kiezen:top:

 

26 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

Is het mogelijk om het te proberen met een  opstart USB stick met Windows. Ik weet namelijk niet of de tablet het toestaat om van USB te booten.

Neen, de Windows OS versie op een tablet (is een mobile versie) is niet dezelfde als een de Windows OS versie voor een pc. Het is onmogelijk om een tablet te laten booten vanaf een USB. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het is uiteindelijk toch nog gelukt. Ik ging zoeken hoe ik bij windows 8.1 het booten kon onderbreken. Daarna de tablet in het toetsenbord gezet en shift ingedrukt tijdens herstarten en raad eens wat....

ik kreeg een popup menu met de twee opties vernieuwen of opnieuw instellen....gekozen voor de tweede optie, op andere computer nieuw microsoft account aangemaakt en YES....alles werkt nu weer.

Dank voor de hulp, 

henk

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed om te horen dat het is gelukt  :top: en nu het wachtwoord nooit meer vergeten :rofl:

 

De TP-link connector van USB naar RJ45 als u dat niet gebruikt of nodig heeft, zou ik terugbrengen, want de computershop heeft u foutief advies gegeven :thumpdown:

 

Dank voor de feedback en graag gedaan.

 

Ik neem aan dat we dit topic kunnen afsluiten aangezien het probleem is opgelost ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.