Ga naar inhoud

onstabiel typen scherm zwarte delen, niet opvullen internet


Marter834

Aanbevolen berichten

Hier worden we niet veel wijzer van. De enige info die we hebben is de titel van je onderwerp en dat is bitter weinig.

Mogelijk hoort dit in een ander forumonderdeel te staan maar vertel ons eerst eens duidelijk wat er allemaal aan de hand is.

Om iets meer te weten over je computersamenstelling graag ook het volgende:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Maar inderdaad, echt veel wijzer omtrent het eigenlijke probleem worden we er niet van.

En het ziet er naar uit dat het zo zal blijven want TS reageert niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/zCguZuHkqBaL814IXvIF3DW

 

Ik kan de moeilijkheden vermijden, voor en groot deel toch ,door telkens naar privé- browser Firefox- te gaan en zo verder te werken.

Gisteren heb ik google vewijderd en plots gaat het veel beter, maar durf niet te veel hopen.

Het probleem was niet kunnen typen, de cursor blijft onderweg hangen. idem dito de tekst.

 

Oplossing was ook om 2x ctrl+d 2 maal na elkaar te doen en dan zag ik wat ik getypt had enz...

Ook scrollen helpt, om de foto's en tekst te zien.

Nu doet hij het goed. Ik zie wat ik typ.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft iets weg van een conflicterende videodriver maar het kan net zo goed iets anders zijn zoals bv een corrupt systeem. dat wordt zoeken naar de oorzaak.

 

Type cmd in het vak Zoeken in Windows .

Klik nu met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de eerste scan werden een aantal systemen hersteld.

En in orde gebracht.

Daarna nog eens gedaan en bleek alles ok.

ik zal melden wanneer ik nog moeilijkheden heb.

Dit is nu wel beter ,  denk ik, maar valt af te wachten, omdat  bv yahoo in de browser opendoen, nog voor zwarte plekken zorgt.

En ik nog moet overgaan tot scrollen of (win+d) x2, maar binnen de perken vind ik .

Bedank t voor de hulp in ieder geval!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Marter834 zei:

ik zal melden wanneer ik nog moeilijkheden heb.

Dit is nu wel beter ,  denk ik, maar valt af te wachten, omdat  bv yahoo in de browser opendoen, nog voor zwarte plekken zorgt.

En ik nog moet overgaan tot scrollen of (win+d) x2, maar binnen de perken vind ik .

Je mag het hierbij niet laten. Best verder naar de resterende problemen zoeken.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.