Ga naar inhoud

onstabiel typen scherm zwarte delen, niet opvullen internet


Marter834

Aanbevolen berichten

Ik ben geen erkend loglezer, dus andere helpers zullen er nog veel meer uithalen, maar 1 ding viel mij direct op: je gebruikt 2 permanent actieve virusscanners.

Jij denkt waarschijnlijk: "meer is beter", maar bij virusscanners is dat juist niet zo. Twee virusscanners tegelijkertijd kunnen elkaar tegenwerken en dat kan zorgen voor ernstige vertragingen. Misschien wel de vertragingen die jij nu bij het typen ondervindt.

 

In je Speccy rapport van 16 september 2017 zag ik dat je toen deze 2 virusscanners gebruikte:

1. Microsoft Security Essentials

2. Avast Antivirus.

 

Intussen heb je Avast blijkbaar verwijderd, maar je hebt daarna AVG antivirus geïnstalleerd, zodat je nu nog steeds 2 virusscanners tegelijk gebruikt:

1. Microsoft Security Essentials

2. AVG Antivirus

 

Mijn advies: verwijder Microsoft Security Essentials via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.

Nadat het verwijderen voltooid is, moet je de computer opnieuw opstarten. Je houdt dan alleen AVG over als virusscanner.

 

Laat weten of dat helpt, en blijf dit topic bezoeken, want andere helpers zien misschien nog meer in de logjes wat niet in orde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Marter834 zei:

Vorige melding kan ik niet meer zien

Wat bedoel je daarmee? Welke melding?

Dit topic van jou bestaat uit 2 pagina's. Op de vorige pagina (bladzijde 1) stond jou Speccy rapport plus jouw klachten/problemen. Hier dus:

 

Wanneer jij tekst typte, dan verscheen die niet meteen en de cursor bleef dan hangen. Hoe staat het nu met die problemen? Zijn ze weg of heb je die problemen nog steeds?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2x farbar uitgevoerd en opgestuurd.

Ik zie hier niets van terug

De problemen zijn niet opgelost.

Op internet ga ik meestal naar prive scherm, dan verdwijnen de moeilijkheden.

image.png.3742f9d56070181f73e747f0298f8efd.png

 

voorbeeldje hierboven  r getypt  hier  niets t typen gaat niet goed

image.thumb.png.80d13a4ae645ab4bf7654b759b9988a2.png

 

 

 

 

 

 

 

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Marter834 zei:

Ik heb 2x farbar uitgevoerd en opgestuurd.

Ik zie hier niets van terug

De logjes van Farbar zijn goed aangekomen. Ze staan meer naar boven, in vorige reacties van jou.

Omdat je problemen nog niet zijn verholpen zal ik de erkende loglezers hierover inlichten en hun vragen om jou verder te helpen met jouw probleem.

 

Even geduld totdat zij online zijn en jouw probleem oppakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

1. Ga naar Start > Configuratiescherm > (Programma's en Onderdelen) en verwijder daar het onderstaande indien aanwezig.

  • Microsoft Security Essentials
     

 

2. Indien nodig bakup eerst je bladwijzers:

594cfe502108f-firefox_32512.ico_24x24.pn Reset Firefox.

 

 

3. Sleep de tool FRST nu eerst vanuit je Download map naar je bureaublad!

Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.

  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.