Ga naar inhoud

onstabiel typen scherm zwarte delen, niet opvullen internet


Marter834

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Marter834 zei:

Toch wel maar kon er twee pc s mee bedienen -/ 2x scroll  lock/ voor andere pc-/ of hoe heet zulk gereedschap? Merk  equip. Het is dit toestelletje dat ik heb afgebroken de andere pc doet toch geen dienst meer.

Ik snap hem ;)

 

Sluit nu eens het toetsenbord rechtstreeks aan op je pc (een toetsenbord met een USB aansluiting)

Haal wel alles van die oude toetsenbord uit de pc dus ook de switch.

Test alles nu eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat na de restart van windows 7 , mijn pc niet meer alle dagen  bij het afsluitetn een update doet.

Bij typen en werken zoals hier gaat het een ietsie pietsie beter.

Zwarte delen zijn ook verminderd, maar best ga ik nog naar een privé scherm zoals nu ruim 3/4 jaar.

In programma's zoals word ea geen moeilijkheden, itunes bv ging vlot.

Nu ik red mij als het moet met privé scherm.

Ik versta het niet, maar avg  zegt soms dat iedereen mij kan zien?

Is dat dan iedereen of mensen die daar mee bezig zijn , wat zijn de voorwaarden daarvoor of willen z gewoon hun ware uograden?

Ikzelf geloof best(privé scherm) dat daarmee de moeilijkheden (kunnen)ophouden

Hiena nog een voorbeeld: ik typ zzzzzzzzzzzzzzzzzzz, keeer weer toets en loopt niet goed weg.

Dus negaief zou ik zeggen :thankyou-bor:

Hier gebeurt het typen ook niet vlekkeloos.image.thumb.png.9f56f68b0c5157e988501561e9e4107a.png

 

 

 

 

 

 

image.png

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Mag ik een duidelijk antwoord op de volgende vragen:

1. Je gebruikt één toetsenbord via en switch voor twee pc's?

2. Als je per pc een los toetsenbord gebruikt zonder de switch heb je dan ook die type problemen?

 

Dus eerst duidelijkheid over deze vragen daarna gaan we verder.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.