Ga naar inhoud

Geen geluid wisseltoetsen


Leono

Aanbevolen berichten

Tot voor kort hoorde ik altijd een piep als de irritante Caps Lock toets weer eens werd geraakt. Wisseltoetsen-geluid. Maar nu komt dit geluid opeens niet meer, ondanks dat "wisseltoetsen" is ingeschakeld in het "Toegankelijkheidscentrum".

 

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik het wisseltoetsen-geluid weer terug krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer lange tijd heb ik het Windows geluid na de opstart uitgeschakeld gehad (ik vond het een banaal geluid). Maar vandaag dacht ik: het kan toch wel handig zijn, dit Windows geluid. Dit doet het dus ook niet. Volgens mij ontbreekt er iets op mijn laptop 

 

Zie het knipsel. Onderaan is alles grijs.

 

Geluiden.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik alle geluiden uitzetten. Doe ik zelf ook. En dan heb je geen stress van piep, windows of andere geluiden die de ene keer leuk zijn blijkbaar en dan toch weer niet.........:winked:.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Justy,

 

Alle geluiden waren altijd uit, op één nuttig geluid na: dat van de wisseltoetsen. Ik begrijp niet waarom er een Caps Lock op mijn toetsenbord zit, want ik heb er uitsluitend last van. Nog nooit heb ik gedacht: "Wat nuttig dat er een Caps Lock bestaat". Daarom waardeer ik de wisseltoets-piep zeer. Hij voorkomt dat je iets zit te typen en vervolgens ziet dat het niet goed is. Ook zeer problematisch bij wachtwoorden!

 

Degene die de Caps Lock heeft uitgevonden moet hard gestraft worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandalisme staat niet in mijn woordenboek.

 

Maar, eerder vanmiddag deed de piep het opeens gedurende 1,5 minuut en zweeg daarna weer, maar nu, na de laatste opstart, lijkt de piep het gewoon weer permanent te doen. Ik ben voorzichtig optimistisch!

 

Ik piep nu elke 5 minuten en het geluid maakt mij zeer blij. Ik blijf piepen totdat de slaap mij overvalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.