Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Marcelvercammen

formule opstellen

Aanbevolen berichten

@Marcel,

is je vraag afdoende beantwoord of heb je nog vragen daarontrent?
    Laat het in beide gevallen weten a.u.b.
    Op forums is het gebruikelijk om als vragensteller te reageren als iemand je vraag heeft beantwoord.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    1 uur geleden, alpha zei:

@Marcel,

is je vraag afdoende beantwoord of heb je nog vragen daarontrent?
    Laat het in beide gevallen weten a.u.b.
    Op forums is het gebruikelijk om als vragensteller te reageren als iemand je vraag heeft beantwoord.

Ik wist niet dat dit gebruikelijk was. Het weekblad is beveiligd ik kan de formules niet overnemen. Ik heb dit nodig om op het einde van het jaar de nodige briefjes en muntstukken te kunnen bestellen aan de bank

Verzonden met mijn Windows Phone

aangepast door karel

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Marcel,

Het "weekblad" ik denk dat je werkblad bedoeld is niet beveiligd, dus kun je de formules gewoon overnemen.

In E4 het te betalen bedrag, in F4 waar is mee betaald.

In E9 t/m E23 staan de formules voor de teruggave

In H4 t/m H23 het aantal papier of muntgeld.

In A24 staat de formule hiervan, in G6 komt het bedrag.

bucky

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Volgende reactie kregen we van Marcel via e-mail

Bedankt,
    Als ik nog problemen heb laat ik het je weten.

Verzonden met mijn Windows Phone

@Marcelvercammen, reageren op een bericht kan je enkel via het forum zelf, via je smartphone kan je in de e-mail naar het bericht gaan en zo je reactie plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!