Ga naar inhoud

Vreemde taal in Outlook


bernard

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, bernard zei:

Volgens mij heb ik het best netjes geregeld zo ?

Dat heeft u zeker goed geregeld.

Eigenlijk is een e-mailprogramma overbodig, daar we bij alle e-mailaccount via de webmaildienst kunnen inloggen, ook bij een provider.

Wil u inloggen bij de webmaildienst van outlook.com vanuit huis of tijdens vakantie dat is ook altijd mogelijk.

 

Denkt ook aan lidmaatschappen, webshops, alle soorten abonnementen, tandarts en andere zaken.

Let wel op: als u uw @ outlook dot com e-mailaccount opzegt, dan kunt u niet en nooit meer terugdraaien.

2 uren geleden, bernard zei:

Is het een optie om , om Outlook maar zachtjes aan te vergeten

Maar u heeft al eerder aangegeven om geleidelijk dat account niet meer te gebruiken.

Ik zal zeker niet laten vervallen, ge wit 't ooit nooit nie . . . . . . :D

 

Ik weet niet of het volgende nog geldt: men moet binnen 270 dagen wel een keer via webmail inloggen, zo niet wordt dat e-mailaccount afgesloten door Microsoft :rofl:

 

Voor alle zekerheid, noteer het wachtwoord ergens. Vaak vergeet men het wachtwoord als men al een tijdje niet meer inlog.

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.