Ga naar inhoud

zwart scherm op laptop


ricardo425

Aanbevolen berichten

Dat mag. het enige wat je daarmee te verliezen hebt zijn eventueel tijdens de daarop volgende periode geïnstalleerde programma's en gewijzigde instellingen. Je data blijven buiten schot.

Ik vrees echter dat je er niets mee gaat opschieten, maar baat het niet schaad het niet.

 

het is koffiedik kijken wat de ware oorzaak van het probleem is. Dat kan heel divers zijn.

Gaande van diverse hardwareproblemen tot diverse software problemen.

Heb je voorafgaand aan dit probleem niets abnormaals gemerkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1 minuut geleden, ricardo425 zei:

Het is de laptop van mijn vrouw die ook haar zoon gebruikt. Ik gebruik deze niet. Volgens mij word deze alleen voor FB en spelletjes gebruikt.

Dus weet ik ook niet wat er gebeurd is.

Ik denk niet dat er iet gedownload is dus verlies zal ik er niet bij hebben

Zal nog maar een eerdere datum nemen. Je hoort nog van het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan niet meteen met het breekijzer aan de slag hé.:)

Ga daarom nog eens naar de herstel modus.

Kies achtereenvolgens voor Problemen oplossen / Geavanceerde opties / Opstartherstel (automatisch herstellen).

 

Ik vraag me ook af of de pc al eens stofvrij is gemaakt in die 4 jaar. Zo niet dan kan zich veel stof opgehoopt hebben ter hoogte van de koeling. Neem het volgende eens door om meer zicht te hebben op wat ik bedoel: https://www.pc-helpforum.be/topic/64712-medion-akoya-e6234-md99230-fan-cleaning/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ricardo425 zei:

Wanneer ik de laptop stofvrij kan maken, gewoon weer opstarten of één van de mogelijkheden die je reeds voorstelde

Zie je het zitten om een laptop te demonteren? Vergis je niet, het kan flink tegenvallen als je dat nog nooit gedaan hebt. De ene laptop is de andere niet. Als je me het merk en model van die laptop doorgeeft dan ga ik voor je op zoek naar een handleiding over die procedure.

Ik denk niet dat stofophoping in uw geval de directe oorzaak is van je probleem maar het zou een pluspunt zijn moest alle stof verwijderd zijn alvorens de volgende stap te zetten.

Als volgende stap zou ik je een herstel van je Windows 10 willen voorstellen met behoud van data en programma's (dat is blijkbaar tegenwoordig ook mogelijk).

Hier de handleiding: De pc opnieuw instellen vanaf de Windows 10 installatieschijf of een Windows 10 installatiemedium (USB- stick)

Ik raad je aan dat uit te voeren aan de hand van een Windows 10 installatie usb-stick. Daarvoor heb je een stick van minimum 4 GB nodig.

Om van die stick een Windows 10 installatie medium te maken ga je als volgt te werk: https://www.pc-helpforum.be/topic/59284-windows-10-gratis-en-legaal-downloaden/?tab=comments#comment-467706  

 

 

 

aangepast door droske
Foute link hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.