Ga naar inhoud

zwart scherm op laptop


ricardo425

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, ricardo425 zei:

Heb de filmpjes bekeken en kom toch tot de conclusie dat het wat te gevaarlijk zal zijn.

Dus gaan ik de werkwijze volgen van uw vorig bericht

Ben de stick aan het voorbereiden.

Ik moet wel vandaag naar Charleroi en zal dan proberen om vanavond de stick op de laptop te zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wijze beslissing om af te zien van de demontage en opkuis van de laptop. Het is een type pc dat je bijna helemaal moet demonteren om tot bij die koeling te geraken. Dat verschilt enorm van laptop tot laptop.

En om mijnentwil hoeft u zich niet te haasten. Neem die handleiding desnoods 10 keer door alvorens er aan te beginnen.

Doe dus maar rustig aan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ricardo425 zei:

als ik klik op de link voor de handleiding zie ik er geen.

Er was blijkbaar iets mis met die link.

 

1 uur geleden, ricardo425 zei:

Probeer nu de setup

Waarom heb je niet gewacht totdat ik terug online was en de link van de handleiding had hersteld?:thumpdown:

Nu ben je in de fout gegaan en heb je een clean installatie uitgevoerd. Daardoor ben je alles kwijt!!! Bewijs hiervan is dat er geen driver voor je Wi-Fi is geïnstalleerd en mogelijk ook nog andere drivers mist, om nog maar over de verloren documenten en programma's te zwijgen.

Zowel u als ik staan nu nog voor niet voorziene extra taken.

 

Ik moet nu terug offline en kom straks terug.

Gelieve er rekening mee te houden dat wij vrijwilligers zijn en niet constant hier aanwezig zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, droske zei:

Er was blijkbaar iets mis met die link.

 

Waarom heb je niet gewacht totdat ik terug online was en de link van de handleiding had hersteld?:thumpdown:

Nu ben je in de fout gegaan en heb je een clean installatie uitgevoerd. Daardoor ben je alles kwijt!!! Bewijs hiervan is dat er geen driver voor je Wi-Fi is geïnstalleerd en mogelijk ook nog andere drivers mist, om nog maar over de verloren documenten en programma's te zwijgen.

Zowel u als ik staan nu nog voor niet voorziene extra taken.

 

Ik moet nu terug offline en kom straks terug.

Gelieve er rekening mee te houden dat wij vrijwilligers zijn en niet constant hier aanwezig zijn.

 

Sorry niet over nagedacht. Documenten zijn er praktisch niet, alleen wat foto's.

Ik begrijp wat je bedoeld en bied hierbij nogmaals mijn excuses aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel als eerste systeem herstel in.

 

Ga dan naar DEZE website en klik op Drivers detecteren en volg de instructies nauwgezet.

 

Hopelijk heeft Dell voor uw laptop Windows 10 compatibele drivers achter de hand, wat bij lange niet altijd het geval is. Vandaar dat ik er op stond om Windows te herstellen met behoud van... en zeker (nog) geen clean installatie uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een oude Dell pc nog eens van onder het stof gehaald en Dell System Detect (drivers detecteren) gedownload (via Firefox) en geïnstalleerd op deze pc.

Aan de hand van screenshots toon ik je het verloop van deze procedure. Voer daarna een online Quicktest uit. Zie link helemaal onderaan in dit bericht.

 

Downloaden van Dell System Detect.

 

59bfeea265ade_DellSystemDetect(1).thumb.JPG.09906cff05879820ed0e5f082d0cc22e.JPG

 

 

59bfeea3df0ac_DellSystemDetect(3).thumb.JPG.0d2f41261480d155fd57d6f1b251da13.JPG

 

Ook onderstaande info wordt nog getaand in je browser.

59bfeea4e6c89_DellSystemDetect(4).thumb.JPG.eb2279243044dfdf45c6cdd24bdb65df.JPG

 

59bfeea311c3f_DellSystemDetect(2).JPG.82a1918ac6f3216b12e23da4f8bd6956.JPG

 

 

Installeren van Dell System Detect.

 

59bfeea56f295_DellSystemDetect(5).JPG.3bc812fff7f311a9706f485b1c618c90.JPG Dubbelklik op het gedownloade bestand om de installatie van Dell System Detect te starten.

 

59bfeea600784_DellSystemDetect(6).JPG.c2854f9038c253ac9c194b5fc18d0857.JPG

 

59bfeea689775_DellSystemDetect(7).JPG.cfcaf4fe7056d219ec8a61430cfa7ded.JPG

De installatie is voltooid. Zie pictogram in het systeemvak.

 

Vanaf nu wordt Dell System Detect op de achtergrond uitgevoerd. Dit programma dient als brug voor het uitvoeren van Dell Support Assist.

 

Dell Support Assist Quicktest uitvoeren:

 

Dell Quicktest uitvoeren:  www.dell.com/support/home/be/nl/bebsdt1/Home/Index/Quicktest

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.