Ga naar inhoud

facebook


fritzthefox

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Onlangs was ik bij een oud-collega bij wie Facebook ook niet lekker werkte: hij kreeg helemaal geen berichten van zijn Facebook vrienden te zien.

Ik heb toen CCleaner laten draaien, waardoor tijdelijke bestanden verwijderd worden. Daarna draaide Facebook bij hem weer prima.

 

Heb jij CCleaner op je computer geïnstalleerd? Start dan het programma, laat analyseren en daarna schoonmaken.

Heb jij CCleaner nog niet? Lees dan de volgende uitgebreide handleiding door: https://www.pc-helpforum.be/topic/47631-ccleaner-handleiding/

 

Die handleiding is intussen al 4 jaar oud; het kan dus zo zijn dat hij op wat kleinigheden afwijkt van de huidige versie van CCleaner.

Om de tijdelijke bestanden op je pc op te ruimen hoef je alleen het eerste gedeelte van de handleiding te volgen. Dus alleen het gedeelte over Cleaner; het gedeelte over Register mag je overslaan.

 

Wanneer je CCleaner gebruikt, moeten je browsers (Internet Explorer, Firefox enz.) afgesloten zijn, anders kunnen de tijdelijke bestanden van die browsers niet opgeruimd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb CCleaner zijn werk laten doen maar is jammer genoeg geen verbetering,integendeel,als ik op sommige linken voor wedstrijden klik krijg ik dit te zien

 

 

Lucee 5.2.1.9 Error (expression) Message key [UDF] doesn't exist Stacktrace The Error Occurred in
/var/www/html/20/Application.cfc: line 88
86: <cfargument name="EventName" type="string" required="false" default="" />
87:
88: <cfif ( not debug ) and ( not application.udf.isDev() ) and ( findNoCase("192.168.0.", cgi.SERVER_NAME) eq 0 )>
89:
90: <cfset error = arguments.Exception>
 
Java Stacktrace lucee.runtime.exp.ExpressionException: key [UDF] doesn't exist
  at lucee.runtime.type.util.StructSupport.invalidKey(StructSupport.java:69)
  at lucee.runtime.type.StructImpl.get(StructImpl.java:135)
  at _20.application_cfc$cf.udfCall(/20/Application.cfc:88)
  at lucee.runtime.type.UDFImpl.implementation(UDFImpl.java:106)
  at lucee.runtime.type.UDFImpl._call(UDFImpl.java:338)
  at lucee.runtime.type.UDFImpl.call(UDFImpl.java:225)
  at lucee.runtime.ComponentImpl._call(ComponentImpl.java:697)
  at lucee.runtime.ComponentImpl._call(ComponentImpl.java:580)
  at lucee.runtime.ComponentImpl.call(ComponentImpl.java:1918)
  at lucee.runtime.listener.ModernAppListener.call(ModernAppListener.java:420)
  at lucee.runtime.listener.ModernAppListener.onError(ModernAppListener.java:407)
  at lucee.runtime.listener.MixedAppListener.onError(MixedAppListener.java:131)
  at lucee.runtime.PageContextImpl.execute(PageContextImpl.java:2424)
  at lucee.runtime.PageContextImpl._execute(PageContextImpl.java:2398)
  at lucee.runtime.PageContextImpl.executeCFML(PageContextImpl.java:2366)
  at lucee.runtime.engine.Request.run(Request.java:34)
  Timestamp 9/20/17 2:59:36 PM CEST
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, fritz the fox zei:

als ik op sommige linken voor wedstrijden klik

Moet je eerst inloggen om de uitslagen van die wedstrijden te zien of zijn die voor iedereen toegankelijk?

Als het een website is die voor iedereen toegankelijk is, moet je de url van die website uit de adresbalk kopiëren en in een volgende reactie plaatsen.

Misschien is er momenteel wat mis met die website, maar dat kunnen de helpers dan nagaan, wanneer jij dat webadres hier neerzet.

 

De foutmelding die jij in je laatste bericht gepost hebt, zegt mij helemaal niets. Het is duidelijk tijd dat helpers met kennis van die materie jou te hulp gaan schieten.

Ik hoop voor jou dat die snel zullen reageren op jouw hulpvraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.