Ga naar inhoud

Startknop


ward

Aanbevolen berichten

Hallo,   heb in de handleidingen en tips eerder een funktie gevonden waarmee via de startknop en nog een bepaalde bewerking, een nieuwe lijst geopend werd in het vak van de programmas, waarop allerlei funkties konden geselekteerd worden. Deze uitleg vind ik niet meer terug en weet ook niet meer juist hoe dit ging. Weet iemand wat ik juist bedoel en hoe dat weer was? Met dank bij voorbaat.

aangepast door ward
bijpassing
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Bedankt iEscape,  dit is toch nog niet wat ik zocht, sorry. Volgens ik me nog herinner most ik rechts klikken op de startknop en nog een toets indrukken. In alle geval verscheen er dan een witte lijst even groot als die bij 'alle programmas' en in hetzelfde vak met allemaal speciale windows funkties die in 'alle programmas' niet voorkomen. Weet, het is niet veel en gecomplikeerd hoor, maar ik hoop dat er een lichtje gaat branden, en ook bij mij zeker.  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem speelt op een w7 machine.

waarschijnlijk bedoelt de ts: rechtsklik op de startknop en kies eigenschappen - menu start - aanpassen

zet bij configuratiescherm het rondje bij 'als menu weergeven'

 

is dat het ook niet, dan moet de ts eens aangeven welke 'funkties' hij dan zou willen zien....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijstje van iEscape is het, ik zie het aan het item uitvoeren dat ik me nog herinner, echter als ik op de startknop R klik komt dat lijstje niet tevoorschijn, enkel een kadertje met 'eigenschappen' en 'windows verkenner' openen.

 

Wat Falstring zegt heb ik ook hetzelfde en is in feite het config. scherm op een andere wijze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.