Ga naar inhoud

Startknop


ward

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, ward zei:

echter als ik op de startknop R klik komt dat lijstje niet tevoorschijn,

Dat lijst krijgt je als je met de rechtermuisknop op Windows-start-icoon (dat witte blokje met 4 vierkantjes) klikt.

 

Startknop + r bestaat niet, ik bedoel dat is geen sneltoetscombinatie om 'iets' te openen.

Wel Windows-logotoets + r om naar het Uitvoeren-scherm te gaan.

 

ScreenShot271.jpg.132df9e9fcb119caed8050c62d887ea0.jpg

 

Maar als je gewoon vertel wat je zoekt en/of je wilt doen, dat lijkt me handig :xd: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

In die uitleg zie ik rechts onder win. 7 hetgeen ik zeer interessant vind en veel zal van pas komen. Heb ervan een favoriet gemaakt in m'n browser.

23 minuten geleden, iEscape zei:

Zou niet durven, dat is een foutje van mij.

Windows 7 startknop dat is dat gekleurde bolletje (of zoiets?)

 

Idd, dat is een gekleurd bolletje.

 

19 minuten geleden, iEscape zei:

Zie de link in mijn vorig bericht.

Heb hier op die link interessante zaken gevonden op die lijst rechts in het blad en heb er een favoriet van gemaakt in de browser, maar mischien kan ik dat later afdrukken beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, falstring zei:

dat lijstje van iescape komt in w7 niet voor, da's uit windows 10.

als je in w7 rechtsklikt op de startknop kom je niet verder dan inderdaad eigenschappen en verkenner.

als je via eigenschappen - menu start - aanpassen een vinkje zet bij 'uitvoeren weergeven' ben je dan geholpen?

 

Mss heb ik je al geantwoord, kan het antwoord niet meer terugvinden, maar het item 'uitvoeren' staat al aangevinkt en staat onderaan rechts in de lijst waar ook config.scherm enz. staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.