Ga naar inhoud

pc trager, af en toe systeemfout


gertdekok

Aanbevolen berichten

Kan je een nieuwe scan doen met FRST en de logjes als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of je Norton Security kan verwijderen.

Gebruik eventueel de Norton Removal tool.

 

 

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik Norton liet verwijderen was omdat deze is uitgeschakeld en Microsoft Security Essentials als actieve anti-virus programma wordt vermeld in de logjes.

 

17 uren geleden, gertdekok zei:

Daarnaast is Norton mijn enige goedwerkende anti-virus programma, voor zover ik weet.

Door deze uitspraak ben ik nog eens gaan kijken in de logjes en toen heb ik iets gezien dat ik voordien niet had opgemerkt.

Norton was inderdaad nog heel actief maar van Microsoft Security Essentials was verder niets terug te vinden buiten de vermelding dat het de actieve virusscanner is.

Je mag Norton dus opnieuw installeren en dan gaan we proberen om Microsoft Security Essentials te verwijderen.

 

Download en installeer Revo uninstaller.

Een goede handleiding vind je hier.

Probeer of je met Revo Uninstaller Microsoft Security Essentials kan vinden en verwijderen.

Kijk dan ook voor Totux uninstaller om die te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Norton al opnieuw geinstalleerd?

 

 

Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.

Kopieer onderstaande tekst en plak deze in het zoekvensterje.

totux*.*; Microsoft Security Essentials*.*; MSE*.*
Klik op de knop bestanden zoeken.

Op het einde krijg je een melding dat het klaar is en wordt er een logbestandje Search.txt aangemaakt op je bureaublad.

 

Kopieer vervolgens onderstaande tekst en plak deze in het zoekvensterje.

totux; Microsoft Security Essentials; MSE
Klik op de knop zoek in register.

Op het einde krijg je een melding dat het klaar is en wordt er een logbestandje SearchReg.txt aangemaakt op je bureaublad.

 

Voeg beide logbestandjes als bijlage toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST.exe) opnieuw gebruiken.

Verplaats het bestand FRST.exe van de map downloads naar je bureaublad.

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de knop Fixen
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.