Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

gertdekok

pc trager, af en toe systeemfout

Aanbevolen berichten

Dan gaan we die proberen verwijderen met FRST.

De procedure is onderhand al gekend denk ik.

• Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op je bureaublad.

fixlist.txt

• Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk op de knop Fixen
    • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Doe daarna een controle met CCleaner.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  • Prima, dan laten we dat zo.

De afgelopen weken heb ik daar geen last van gehad, dus volgens mij gaat dat de goede kant op.

Daarnaast ondervind ik ook niet echt problemen.

Hartelijk dank voor het doorzoeken van mijn pc waardoor het weer beter werkt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

OK, dan kunnen we de gebruikte tools opruimen en dan zijn we rond.

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
    • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Met Delfix worden alle gebruikte tools verwijderd van de PC.

Wanneer de tool gereed is, wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoef je echter niet te plaatsen.

Als je daarmee klaar bent, geef dan een seintje zodat we het topic kunnen afsluiten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik ken Norton niet zo goed maar kan je Delfix niet "whitelisten" of markeren als veilig in Norton?

Als downloaden wel gelukt is, kan je ook proberen om op te starten in veilige modus en dan de tool uit te voeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Er zijn meer antivirusprogramma's die protesteren tegen Delfix. Die protesten zijn niet terecht.

Oplossing: Norton tijdelijk uitschakelen. Hoe? Zie deze handleiding: https://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?t=14715

Nadat je Norton tijdelijk hebt uitgeschakeld, download je Delfix en voer je dat programma uit.

Nadat Delfix met succes is uitgevoerd, start je de computer opnieuw op. Norton zal dan weer ingeschakeld worden.

aangepast door porrelaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!