Ga naar inhoud

Geen verbinding met Microsoft Exchange in Outlook 2010


h.dereus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat gebeurd als je Outlook opstart en vervolgens: Bestand  >>  Info  >>  Account toevoegen.

 

ScreenShot114.jpg.34b5fbb3304a8c1cea1dd618183d4a7b.jpg

 

Daarna volg verder wat op het scherm komt, let op bi E-mailadres wordt dus xxxxxxx @ xxxx.be 

Na het invullen van de onderstaande velden, klik je in het rondje bij Serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren en klik vervolgens op Volgende

 

ScreenShot115.jpg.3f1fbcf8e73c7fc3c4a4d8df7890949d.jpg

 

En vervolgens de serverinstellingen van Ziggo invullen (zie de link in mijn vorig bericht)

Het moet goed komen, lijkt me vreemd als het niet lukte.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee. Een had ik al in 2012. De andere heb ik drie later van een ander overgenomen, die op een nieuwere versie van Outlook overstapte.

Ik denk dat ik het verder maar laat rusten. Op m'n PC werkt het goed en daar zit ik het meest achter. Ik kan hierop de mail uitlezen via Windows live mail. Het is alleen dat je sommige dingen wilt snappen om er weer iets van te leren.

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en excuses voor late reactie.

Het goede nieuws is dat ik Outlook weer normaal kan openen.

Ik verwijderde de oude profielen en maakte een nieuwe aan volgens het stappenplan (waarvoor dank).

Het aanmaken van drie accounts (geen Outlookaccounts) lukte probleemloos. Het aanmaken van m'n Outlook account lukte, net als eerder, niet. Hier is het ooit om begonnen en dit was de reden dat ik contact zocht met Microsoft.

Als ik de accountgegevens heb ingevuld en er verbinding met de server wordt gezocht, krijg ik de melding op Screen 1.

 

Het wachtwoord dat ik invul wordt niet geaccepteerd.

 

Klik ik op o.k. klik dan verschijnt het scherm Screen 1a.

 

Opnieuw op o.k. geeft Screen 2.

 

Weer o.k. geeft screen 3.

 

Klik ik dit weg, dan verschijnt Screen 4.

 

Klik ik op "Microsoft Exchange of compatibele service", dan verschijnt Screen 5.

 

Hierna weet ik het even niet meer.

 

Ik ben al blij dat Ik weer met Outlook kan werken. Alleen jammer dat ik het Outlook account er niet in krijg.

 

Screen 1a.jpg

 

 

Screen 4.jpg

Screen 5.jpg

aangepast door iEscape
3x screenshot verwijderd, ter voorkoming van SPAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevoeging:

Ik kreeg tussendoor ook nog de melding  "Aanmelden bij server lukt niet. Er is geen versleutelde verbinding met uw server beschikbaar. Klik op volgende als u een niet versleutelde verbinding wilt gebruiken".

Hij vraagt dan om Internetverbinding, maar deze heb ik via wifi.

Geen idee wat er bedoeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.