Ga naar inhoud

Geen verbinding met Microsoft Exchange in Outlook 2010


h.dereus

Aanbevolen berichten

Ik heb 3 x screenshot verwijderd ter voorkoming van SPAM!!!!

 

Waarom . waarom & waarom blijf je Exchange server instellen ???

Zie vorig bericht hoe je ziggo moet instellen.

 

Quote

Zie deze link voor de instellingen. Probeer eerst 1 account toe te voegen, niet meteen alle 3.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Spam? Ik haalde de emailadressen toch uit de sheets?

Ik wil Microsoft Exchange server helemaal niet instellen. Ik weet niet eens wat dit inhoudt. Ik weet wel dat ik steeds de melding krijg dat de verbinding met Microsoft Exchange niet beschikbaar is.

Wat bedoel je precies met "Probeer niet meteen alle drie accounts toe te voegen". Ik voerde eerst het eerste account in, daarna het tweede en vervolgens het derde. Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naam m'n emailaccounts ga, zie ik bij de niet-Outlookaccounts bij "Type" IMAP/SMTP staan. Alleen bij het Outlookaccount staat Microsoft Exchange. Hoe wijzig ik dit in IMAP SMTP?

Als ik op elk van de 3 andere accounts ga staan en op "wijzigen" klik, kom ik in een scherm "instellingen voor internet email" de instellingen imap PROVIDER.nl tegen. Klik ik op het Outlookaccount, dan krijg ik een heel ander scherm. "Serverinstellingen" met als naam voor de server ----------------------@ outlook.com. Hieronder een regel "exchange -modus met cache gebruiken. Hier staat een vinkje voor. Moet ik dit weghalen?

Als laatste staat er de gebruikersnaam voor mijn account ingevuld, in casu =SMTP:EMAILADRES, met hiernaast een knop "naam controleren". Moet ik hier ook wat wijzigen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets meer gehoord.

Heb probleem met een telefoontje met Ziggo van 10 minuten (eindelijk) opgelost. Onbegrijpelijk dat men dit bij Microsoft niet wist!

Het zit in de instellingen. De instellingen van Ziggo, waarvan je mij de link toestuurde zijn niet compleet. 

Hieronder volgen ze

Servergegevens:

Type account: IMAP

Server inkomende email: imap-mail.outlook.com   (dus -mail na imap)

Server uitgaande email: smtp-mail.outlook.com   (dus -mail na smtp)

Meer instellingen-server voor uitgaande e-mail: vinkje zetten voor "voor de server voor uitgaande e-mail (smtp) is verificatie vereist"

Verder hier kiezen voor "dezelfde instellingen gebruiken als voor inkomende e-mail.

Bij instellingen voor internet e-mail- geavanceerd kiezen voor: inkomende e-mail (IMAP) poort 993/versleutelde verbinding SSL en bij uitgaande e-mail (SMTP) poort 587/versleutelde verbinding Automatisch.

Hierna werkt het wel goed.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.