Ga naar inhoud

Yahoo accounts werken niet meer in Incredimail 2.0 NL


Bektronics

Aanbevolen berichten

Beste.

Vooreerst wil ik jullie feliciteren met je nieuwe look van de website. Deze is verfrissend nieuw en aangenamer om naar te kijken. Top zou ik zeggen.

Dan de vraag:

Ik werk al jaren met Yahoo.com of Yahoo.be en dit in Incredimail 2.0 NL

Alles verliep vlot tot enkele weken terug.

Ik krijg dan verschillende error berichten van Yahoo dat ik geen mail kan verzenden of ontvangen. Altijd verschillende error nummers.

Ik heb ergens gelezen dat Yahoo iets veranderd zou hebben aan zijn provider zijde, is dit correct?

Hoe kan ik het probleem oplossen?

Welke poort voor incomming, outgoing, werk ik met IMAP of PO3 en welke versleuteling???

Er zijn zo veel mogelijkheden en ik lees verschillende zaken die hier op het web de ronde doen.

Kan iemand mij helpen om dit raadsel op te lossen?

 

Alvast mijn dank

Vriendelijke groeten

Bektronics

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Yahoo niet maar volgens deze pagina moet je zo instellen bij Imap

Wil je toch POP3 dan deze pagina

 

Test wel eerst of je de gewone webmail kan binnen komen want je kan altijd gehackt zijn.

Als dat werkt is het OK en dan moet je bij mailprogramma eens nakijken.

 

Zelf werk ik met evolution doch in Linux

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Stegisoft.

 

De gewone webmail via de browser komt normaal binnen op mijn accounts bij Yahoo, dus hier is niets gehackt.

Het is enkel via 3 party mail dat het probleem ontstaat. Heb ook al gelezen dat het in Thunderbird niet meer werkt, en dat men de schuld op Yahoo steekt.

Er is ook nog geen sluitende oplossing gevonden voor dit probleem, aldus de feeds.

Alles is ingesteld volgens de pagina's die je doorgestuurd hebt.

Uiteraard moet in je mailaccount (Bij Yahoo dus) dezelfde instelling aangevinkt staan (IMAP of POP3)

Dit is bij mij allemaal het geval.