Ga naar inhoud

harde schijf voor laptop installeren


lorre07

Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, lorre07 zei:

gisteren ben ik er mee gestart rond 1u nacht en tegen 10u30 was hij nog maar net begonnen aan partitie 3 (partitie 4 is 400gb groot en zou 1860 uren duren volgens het programma)

Uit ervaring weet ik dat je dan niet meer moet aandringen. De oorzaak ligt bij het feit dat die partitie niet te benaderen is, ook niet door AOMEI backupper.

 

16 uren geleden, droske zei:

Gezien de staat van de oude HDD kan ik je niet verzekeren dat alle acties gaan lukken zoals we dat graag zouden willen.

Ik vreesde er voor dat het niet meer zou lukken.

Je hebt het echter geprobeerd en kunt dus jezelf niets verwijten.

 

Bekijk de inhoud van de nieuwe schijf eens. Is de RECOVER partitie WEL al gecloond?

Indien de nieuwe schijf nog leeg is, probeer dan alle partities met uitzondering van die grote partitie (400 gb) te clonen met AOMEI. Dat doe je met de functie Partition or volume Clone.

https://www.backup-utility.com/help/partition-or-volume-clone.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

9 minuten geleden, lorre07 zei:

op dit moment krijg ik AOMEI niet open

hij blijft gewoon maar laden

Stop AOMEI via taakbeheer. Dus... rechter muisklik en kies Taakbeheer. Selecteer AOMEI en kies Beëindigen.

 

6 minuten geleden, lorre07 zei:

als ik mijn gewone sata-usb2 gebruik krijg ik wel AOMEI open

maar als ik mijn sata-usb3 gebruik krijg ik AOMEI niet open

Je bent al weer te voortvarend geweest. Laat die sata to usb3 maar aan de kant tot later en gebruik de "oude" USB2.

 

7 minuten geleden, lorre07 zei:

de recover is 42.8 GB groot

laat ons hopen dat het geen dagen duurt

Als die partitie niet beschadigd is dan zal dat vlot verlopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik nu raden welke partitie er niet kan gelezen worden of gaat u het me vertellen? Ik heb namelijk niet kunnen meekijken waar u op dat moment mee bezig was hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, lorre07 zei:

AOMEI is nu de partitie recovery aan het kopieren 

De partities zonder schijfletter (met uitzondering van die grote van 400 GB) moet je ook clonen hé !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, droske zei:

Indien de nieuwe schijf nog leeg is, probeer dan alle partities met uitzondering van die grote partitie (400 gb) te clonen met AOMEI. Dat doe je met de functie Partition or volume Clone.

https://www.backup-utility.com/help/partition-or-volume-clone.html

Dus ook die kleine partities zonder schijfletter. Dus degene die je in de verkenner nooit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.