Ga naar inhoud

live photowall creëren


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, lang geleden :-)

 

Voor mijn trouw heb ik een ideetje in mijn hoofd, maar ik weet niet goed hoe ik het moet uitwerken.
Ik wou eens informeren of jullie mss nog tips of ideeën hebben hiervoor.

 

Ik zou een live photowall willen maken.
Dus een diavoorstelling (of meerdere foto's naast elkaar) op een scherm (tv of beamer) met een gedeelde map foto's (te uploaden).

Ik wil geen instagram #-spul ofdergelijke. Want niet iedereen heeft daar een account. Ik wil de mensen een url geven waar ze foto's kunnen uploaden (website, google drive, dropbox,...)

 

Ik kan wel wat prutsen met een website (bijvoorbeeld een upload website maken).
Ik heb google drive account.

Of misschien moet ik een dropbox aanmaken.
Ik heb google chromecast ergens liggen.
Ik zou een android tv box kunnen kopen voor 50 euro ofzo.

Ik kan android apps maken.

Ik kan een laptop aansluiten op de tv/beamer

 

...maar met dat alles, zie ik het geheel nog niet werken.

Ik heb daarnet even een google pictures shared album aangemaakt. Daar een diavoorstelling gestart. Maar die update niet. De diavoorstelling is enkel van de afbeeldingen die op de moment van start in het album zitten.
Dat is dus ook niet gewenst.

 

+ rekening houden met opslag ruimte (hosting) en de niet al te snelle internet verbinding op de locatie.

Als ik denk aan google drive, dan synced die de map op de pc. En dan hoeven de afbeelding op de tv/beamer niet telkens opgehaald te worden van internet. 

 

Iemand ideeën, tips, suggesties,...?

Thank you :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.