Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een LG70 uit 2014. Ik moest what's app een keer updaten maar had toen te weinig opslagruimte. Per ongeluk heb ik toen de fabrieksinstellingen van google gewist. Nu ondervind ik problemen met you tube filmpjes kijken. Dat gast niet direct maar via chrome. Weet iemand een truc om de fabrieksibstellingen er op te krijgen?

aangepast door desy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.073
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Raphael Lanneau
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Piet2398
      Hallo
      Ik heb sinds kort een probleem met google chrome. Elke keer wanneer ik google chrome afsluit en ik deze opnieuw opstart opent deze mijn laatst gesloten pagina's. Wanneer ik echter bij instelling kijk, staat er bij:  "Bij opstarten" de optie "De pagina 'nieuw tabblad' openen" geselecteerd dus daarom vraag ik mij af waarom chrome toch mijn laatst gesloten pagina's opent.
      Alvast bedankt!
    • Door MasterMouse
      Ik heb voor mijn dochter een Google account gemaakt voor op de Tablet. Nu kwam ik erachter dat ze daardoor niet meer op youtube kon. Heb haar google account verwijderd. Nu is haar tablet vergrendeld. Ze vragen om een code van de ouder. Ik heb nooit een code ingesteld. Ik kan haar google account niet online herstellen. Via Family link lukt het ook niet omdat haar account niet meer bestaat.. dus kom er niet meer in. Dus de Tablet blijft vergrendeld.

• Door clovis
      hoikes,

er wordt gevraagd om een update ( KB4093118 ) ,ik installleer die dus uiteraard...maar na een 10 tal seconden moet ik die weeral installeren...en zo blijft dit duren.
    • Door Joba
      Heb een legale Adobe CS6 geïnstalleerd op Windows 10
      Kan geen updates installeren !!! Krijg steeds een foutmelding.
      Hoe los ik dat op opdat ik mijn RAW foto's kan uploaden en bewerken ?
    • Door Aangespoelde
      Ik gebruik Gmail op PC en ik heb een aantal contactpersonen, waar soms zelfs de verjaardag is ingevuld naast GSM mail adres ...

Google Agenda gebruikt automatisch deze ingevulde verjaardagen en neemt die op in de kalender. Het is niet mogelijk om die daar te wissen of te verwijderen in die kalender, dit kan enkel in Contactpersonen van Gmail.

Dit werkt zeer goed, als ik een verjaardag toevoeg bij een contactpersoon verschijnt die onmiddellijk in de kalender, als ik een verjaardag wis bij een contactpersoon is die ook weg in de kalender.

Op smartphone gebruik ik een app voor weergave van dezelfde Google Agenda, en die geeft normaal hetzelfde weer als op PC.

Als ik nu een verjaardag wis in Contactpersonen dan is die wel verdwenen in Google Agenda op PC maar die blijft staan op smartphone in dezelfde kalender. Ik heb op smartphone Contactpersonen apart staan en daar is alles ook in orde, identiek aan PC.

Wat is er nu verkeerd en hoe los ik dit op?
  • Nieuwe aanmaken...