Ga naar inhoud

Jpeg bestand omzetten naar Wordbestand


h.dereus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goedemorgen, je was er snel bij!

Heb het uitgeprobeerd met conversie naar doc en doc.x.

Ik krijg wel een Word document, maar kan het plaatje en de tekst ook dan niet selecteren of wijzigen en dat is nu juist wat ik wil.

Ik kan het tekstvak alleen groter of kleiner maken.

h.dereus

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, h.dereus zei:

zodat ik deze in een Photoshop-afbeelding kan invoegen en de tekst, c.q. lettertype eventueel kan wijzigen

Je wil het lettertype in een plaatje (een grafisch bestand) gaan wijzigen?

Een grafisch bestand is a.h.w. een tekening. Wil je een ander lettertype, dan moet je eigenlijk opnieuw 'gaan tekenen', je kan dit niet zo maar omzetten naar een ander font zoals in een tekstverwerker kan.

Ter vergelijking: je hebt een plaatje van een tulp en wil er een plaatje van een roos van maken: ofwel begin je ze zelf met grafische tools te schilderen, ofwel zoek je een tekening met een roos en ga je copy/paste doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie op het bericht van Passer.

Ik wil het plaatje + tekst in Word kunnen selecteren en hierna invoegen in een afbeelding in Photoshop. Uiteraard kan ik het plaatje niet bewerken, maar de tekst wel. Ik heb de pech dat het plaatje van het fototoestelletje niet als illustratie in Word beschikbaar is, anders was het gemakkelijk geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.