Ga naar inhoud

grijze ruimte boven excelkoppen, formulebalk


cookiemonster

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Ik heb sinds enkele weken een probleem. Boven de horizontale excelkoppen (kolommen A, B, C enz) verschijnt er een grijze rij. Soms wordt deze groter als ik nieuwe excelfiles open. Als ik de computer opstart is deze ruimte er niet meer. Van zodra ik nieuwe excelfiles open, komt deze er vaak opnieuw en steeds breder en breder. Dit heeft als gevolg dat ik soms slechts 15 rijen zie aangezien alles er boven een grijze strook is. Ik kan deze niet verslepen zodat deze dunner zou zijn, rechts klikken in deze ruimte gaat niet. Als ik bij beeld de formulebalk 'weg'klik, is de grijze zone wel weg. Ik zie dan echter geen formulebalk. Weet iemand wat dit probleem is? Dit is zeer irritant.

 

image.png.15bb6fd2782a6a5e7f852ff2ad6b7eb9.png

Mvg,

Joris

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer dit:

Plaats de cursor op de rand van de kolomkoppen en het vlak daarboven, de cursor verandert dan in een vertikaal streepje met zowel bovne- als onderaan 2 pijltjes.

Druk dan de linkermuisknop in en houd die ingedrukt terwijl je het vlak met cellen zo ver mogelijk naar boven sleept.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof  wel wat je zegt, maar als je wat googelt op TS zijn probleem kom je alleen dit tegen als oplossing, dus daarom zeg ik, het is het proberen waard. Zoals ik al aangaf het is een gokje maar je weet maar nooit,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.