Ga naar inhoud

Netwerkprinter in netwerk brengen


RK

Aanbevolen berichten

Wij gaan niet akkoord met de uitleg van Stegisoft. Wij hopen dat we nog steeds zelf mogen en kunnen beslissen over wat we wel of niet doen met onze eigen computer? Wanneer wij een schone versie van Windows wensen, is het toch wel ons volste recht zeker om daarover te beslissen en dit uit te voeren. U doet wat u wenst en wij doen wat wij wensen. Punt. Bovendien heeft deze schone versie totaal niets met het probleem te maken. Het probleem is dat we niet kunnen scannen met onze netwerkscanner van Canon. Nu bent u dit probleem reeds enkele maanden aan het onderzoeken en aan het oplossen, doch eerlijk gezegd van uw oplossingen is nog niet veel in huis gekomen.  Wij denken dan ook dat u geen oplossing heeft en daarom de aandacht van het probleem wenst te trekken door praatjes te maken over een al dan niet schone versie van Windows. Ook hebben wij gezien dat u hier regelmatig iemand in de haren vliegt. Zelfs een moderator diende het hier enkele weken geleden te ontgelden. En nu is het zeker onze beurt? Is er soms iemand anders die kan en wil naar ons probleem kijken? Het probleem is uiteraard te volgen via deze topic. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je mag inderdaad 100% zelf beslissen maar als we u vragen om iets te doen en je vindt dat het niet nodig is dan is het uw recht.

Ik hou u niet tegen maar dan kan ik ook niet helpen.

Als je toch Windows opnieuw installeert dan zou ik het doen want dan kan je zeker de printer en scanner installeren.

Moest je dan nog probleem hebben dan heb ik geen probleem om jou te helpen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom niet akkoord met de uitleg van stegisoft om volgende redenen :

steeds werden alle aanbevelingen opgevolgd zoals hier voorgesteld. Het beste bewijs hiervan is het bericht van supervisor kweezie wabbit vrijdag 12/01/18 :

...Echte problemen (besmettingen) heb ik niet gevonden, maar wel een paar kleine foutjes die we toch gaan oplossen...".

Laat ons dus wel wezen: allerhande redenen gaan zoeken omdat het probleem maar niet opgelost geraakt, is niet nodig.

Nu u zegt dat indien ik Windows opnieuw installeer ik de printer en scanner zeker kan installeren, maakt ik hier deze middag werk van (ben namiddag vrijdag ;-) ). Tegen deze avond is de installatie dan zeker een feit.

Wanneer er dan nog problemen mochten zijn heeft u geen probleem om te helpen, zeg je.

Bedankt bij voorbaat !!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik natuurlijk ten zeerste weet te waarderen !

 

Welnu, intussen ben ik zover... Schoner versie van Windows is een feit.

 

Ik wil niets meer fout doen. Daarom wil ik, alvorens m.b.t. de installatie van de netwerkprinter, u laten zien welke drivers ik wil installeren (drivers werden aanbevolen door Canon) :

 

Printer:

 

https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=drivers&driverdetailid=tcm:43-1486177&os=WINDOWS

 

 

Scanner :

 

https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=drivers&driverdetailid=tcm:43-1444045&os=WINDOWS

 

 

Fax :

 

https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=drivers&driverdetailid=tcm:43-1271596&os=windows

 

Printer werkt na installatie, dit zal nu niet anders zijn. Fax installeer ik voorlopig niet. Enkel is er dus een probleem met installatie netwerkscanner...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Printer driver is OK en dat mag je installeren.

Dan netwerkinstellingen in orde brengen zoals reeds op eerste bericht is beschreven.

Ik verwacht dat je dat nog kan.

Als alles klaar is dan computer opnieuw opstarten.

 

Nu maak je een herstelpunt zodat je nog kan teruggaan als onderstaande driver niet zo werken.

Daar je vorige keer scanner niet werkt stel ik voor om de oude versie te nemen

https://nl.canon.be/support/products/imagerunner/imagerunner-c1028if.aspx?type=download&language=&os=WINDOWS 10 (64-bit)

 

Hopelijk dat nu alles werkt.

 

Groetjes

 

Stegisoft

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.