Ga naar inhoud

Netwerkprinter in netwerk brengen


RK

Aanbevolen berichten

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kan wel zijn, maar op pagina 4 bekruipt mijn na enige aarzeling het gevoel dat RKN=RK dus in dat geval zou het om een en dezelfde persoon kunnen gaan.

Vanaf ca p5 komt RK niet meer aan bod, toeval... kan wel maar waarom laat de TS zich niet meer horen sinds die tijd, immers RK's probleem zal vast niet opgelost zijn anders was het wel zo netjes geweest zijn om dat even te melden..... toch?

 

Mij maakt het verder niet uit, maar voor anderen toch verwarrend blijkt, ik probeer me op het probleem te concentreren.

 

Ik ben nu vooral geïnteresseerd in de inzichten die RKN hopelijk sinds mijn laatste "scanner online  vraag" opgedaan heeft.

 

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Alifke zei:

RKN is niet de TS van dit topic, de TS van dit topic is RK.

 

 

Tot en met pagina 4 is het Rk die berichten plaatst vanaf pagina 5 RKN.

In de berichten gaat het ook telkens over we, wie zijn dan we?

 

2018-02-04_20h25_29.png.9e6887d38646a85eaccda4f0f44d84ea.png

 

2018-02-04_20h25_44.png.b1246d1d4c275889eb83f9dc1a012eb6.png

 

Wat het al of niet werken met een USB- kabel betreft is het vreemd dat RKN of RK zelf geen schermafbeelding maken van de passage waarin vermeld staat dat het niet mogelijk is om te scannen vanaf USB. Zo wordt toch direct een welles of nietes direct ontkracht.

 

Zelf vond ik onderstaande waaruit je zou kunnen besluiten dat scannen via USB niet mogelijk is?:

 

2018-02-04_20h33_35.png.d306a3900cdb24147bdc8e3f5b794f96.png

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat niet in de e-handleiding waarvan Canon schrijft dat die compleet is. Lees maar terug....

Maar USB is inmiddels een gepasseerd station tav de werking voor het scannen, zoals reed besproken is. We concentreren op scannen via netwerk.

Dank voor de update, het is eigenlijk dat waar ik al pagina's lang om gevraagd heb en dat is hiermee afgerond. 

 

Terug naar de actualiteit. Zoals ik al schreef:

Ik ben nu vooral geïnteresseerd in de inzichten die RKN hopelijk sinds mijn laatste "scanner online  vraag" opgedaan heeft.

Het "RKN is niet de TS van dit topic, de TS van dit topic is RK" verhaal laat ik aan de beheerders over dus een verzoek om mij en eventueel anderen er niet meer mee lastig te vallen. Ik kan er niets mee en anderen ook niet, behalve de beheerders. 

offtopic: Wat dan mogelijk voor hen blijft dat er mogelijk (!!!!) iemand een dubbele identiteit heeft, maar of dat een incident is? Mss zitten er wel meer mensen op het forum die dat hebben, het zal mij een zorg zijn, ik houd het liever technisch om mensen te helpen ipv dat soort spelletjes. Het is een hobby voor mij, lijkt me toch iets dat je leuk vindt.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, RKN zei:

Zoal gezegd USB werkt niet !

Wil je - voor de duidelijkheid - ook even klaarheid scheppen wat het verband is tussen RK en RKN als deelnemers aan dit topic ? Identieke persoon of familieleden van elkaar ? De "we" waar Clarkie naar verwijst ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, RKN zei:

Zoal gezegd USB werkt niet !

Maar nu onderbouwd en daar had ik al een aantal keren om gevraagd. 
Als onderzoeker van een probleem wil je onafhankelijk de primaire bronnen checken.

Waarom? Omdat men anders het risico loopt dat iedereen elkaar na zit te papegaaien zonder fact checking.

Dus een oplossing van een probleem is gebaat bij duidelijke informatie het liefst met bronvermelding zodat we allen kunnen lezen hoe het zit en niet alleen ondergetekende....

 

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.