Ga naar inhoud

Netwerkprinter in netwerk brengen


RK

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, RKN zei:

Het lijkt hier wel een kindertuin te worden waar ik eens goed om heb gelachen... Belachelijke ventjes...

Fantastische manier om te hopen hier geholpen te worden ... bedankt voor de kwalificaties van onze medewerkers en gebruikers van dit forum. Misschien beter eens antwoorden op de vraag die gesteld werd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heel mooi, maar ik zie het graag onderbouwd....  graag uw ervaring hier geplaatst, wordt zeer op prijs gesteld om aanvullende info te hebben die de richting versterken.

Jammer dat er teveel ruis op de lijn kwam, dat heeft de vaart er blijkbaar uit gehaald. 

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, vdhee zei:

Gezien de topic starter het nodig vindt weinig vleiende woorden te schrijven over de medewerkers hier stuur ik je een PM met de aanvullende info.

De TS mag dan wel weinig vleiende woorden over onze medewerkers hebben gepost, dat is volledig voor zijn rekening. Wij zouden het wel waarderen mocht je de bijkomende info ook via dit open forum willen delen. Zo kunnen ook andere forumgebruikers - nu of in de toekomst - ook de suggesties bekijken en er eventueel hun voordeel mee doen. Via PB blijft het beperkt tot enkele betrokkenen, in open forum is het bruikbaar voor iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.