Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

RK

Netwerkprinter in netwerk brengen

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, RKN zei:

Het lijkt hier wel een kindertuin te worden waar ik eens goed om heb gelachen... Belachelijke ventjes...

Fantastische manier om te hopen hier geholpen te worden ... bedankt voor de kwalificaties van onze medewerkers en gebruikers van dit forum. Misschien beter eens antwoorden op de vraag die gesteld werd ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast

route99 zit inderdaad op het juiste spoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Geplaatst: (aangepast)

Heel mooi, maar ik zie het graag onderbouwd....  graag uw ervaring hier geplaatst, wordt zeer op prijs gesteld om aanvullende info te hebben die de richting versterken.

Jammer dat er teveel ruis op de lijn kwam, dat heeft de vaart er blijkbaar uit gehaald. 

aangepast door route99

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast

Gezien de topic starter het nodig vindt weinig vleiende woorden te schrijven over de medewerkers hier stuur ik je een PM met de aanvullende info.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    22 uren geleden, vdhee zei:

Gezien de topic starter het nodig vindt weinig vleiende woorden te schrijven over de medewerkers hier stuur ik je een PM met de aanvullende info.

De TS mag dan wel weinig vleiende woorden over onze medewerkers hebben gepost, dat is volledig voor zijn rekening. Wij zouden het wel waarderen mocht je de bijkomende info ook via dit open forum willen delen. Zo kunnen ook andere forumgebruikers - nu of in de toekomst - ook de suggesties bekijken en er eventueel hun voordeel mee doen. Via PB blijft het beperkt tot enkele betrokkenen, in open forum is het bruikbaar voor iedereen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!