Ga naar inhoud

Waarschuwing blijft weg


bernard

Aanbevolen berichten

Zoals ik eerder had gemeld in de reactie met de linker kolom in beeld . 

Als ik daar op Intenso klik , dan krijg ik wel de keus van verwijderen 

En dan komt de melding wel dat ik veilig mag verwijderen .

Dus dat weet ik nu , en dan is het niet zo als het was , maar het werkt wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nu denken aan de dicussie die ik in begin oktober ( ? ) met Droske gehad heb over windows installer scherm .

Ik heb in mijn activiteiten gekeken , maar daar staat het niet meer bij ( ik denk niet interessant genoeg of zo ) 

Maar halverwege deze discussie had hij een opmerking over de kolom links in beeld waar hij iets zag wat niet zo hoorde , en zou daar later op terug keren .

Maar het was een vrij lange discussie , en het is vergeten .

Misschien kun je deze discussie nog terug lezen ?

En misschien heeft dat er mee te maken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen reactie op mijn laatste antwoord gehad , Maar van mij mogen jullie het slotje er op doen

Ik heb begrepen dat  als ik op de stick klik om te verwijderen , dat als het icoontje weg is dat het dan ook veilig kan .

Dus ik vind het prima zo

 

Bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit nog geen slotje op dit topic omdat tot nu toe geen moderator jouw verzoek om een slotje heeft gelezen. Is dat een ramp? Lijkt me niet. Er zijn ook computerforums waar zelden of nooit een slotje op een topic wordt gezet.

Hier op PCH worden topics doorgaans wel afgesloten. Meestal is dat om te voorkomen dat er na 1 of 2 jaar nog gereageerd wordt op een topic dat allang opgelost is. Of andere forumleden gaan dan in jouw niet-afgesloten topic reageren met de melding dat zij hetzelfde probleem hebben. Daarom is het beter dat jouw topic wordt afgesloten en dat andere leden met hetzelfde probleem zelf een eigen topic aanmaken.

Het komt wel goed, Bernard. En je kunt als het afsluiten van jouw topic erg lang duurt, altijd een PB (persoonlijk bericht) sturen naar een lid van het team van PCH met het verzoek om jouw topic af te sluiten. Dan komt het zeker onder hun aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.