Ga naar inhoud

microsoft account


nine

Aanbevolen berichten

telenet om in te loggen en alles wat officieel is...

 

gmail is in de plaats van hotmail gekomen en is voor alles wat de forums betreft...

 

maar of dat Microsoft accounts zijn dat weet ik niet...

 

ik heb het genoteerd bij de inloggegevens...

 

ik ga morgenavond even zien hoe het met die telenet account zit...

 

bedankt voor de geboden hulp Droske, slaap ze, ik duik erin...nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er knipsels van gemaakt, na het tweede knipsel gebeurt er niks meer...zo is het iedere keer, het telenet account veranderd nooit van paswoord...

 

nine.JPG.2eafd498da57a0468a7559401ecbb0c0.JPG

 

Knipsel2.JPG

aangepast door droske
email adres en foto onherkenbaar gemaakt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in je eerste afbeelding je email adres onherkenbaar gemaakt. Gelieve er in de toekomst over te waken dat je nooit je email adres online plaatst zelfs niet in een afbeelding zoals dat nu het geval was.

 

In je eerste afbeelding wordt om het wachtwoord van je Microsoft account gevraagd en niet om je Telenet wachtwoord. Het gaat hier namelijk om een Microsoft account die je weliswaar hebt ingesteld hebt met je Telenet adres, maar het is een Microsoft account en geen Telenet account. Misschien geeft u telkens verkeerdelijk het wachtwoord van Telenet in i.p.v. het wachtwoord van die Microsoft account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.