Ga naar inhoud

microsoft account


nine

Aanbevolen berichten

droske, ik heb het wachtwoord gewijzigd voor m'n Microsoft account, ik denk dat het nu goed is, ik zat inderdaad te knoeien met m'n telenet account...ik had er geen erg in dat het mail adres er bij opstond, waarvoor excuses, ik moet er inderdaad alerter voor zijn...bedankt voor de hulp, laat het nog een dag of 3 openstaan als je wil, ik hoop geen meldingen meer te ontvangen, ik laat het je zaterdag weten dan mag er een slotje op...fijne avond verder, nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, nine zei:

droske, ik heb het wachtwoord gewijzigd voor m'n Microsoft account

Tja, dat had je niet moeten doen. Daar was geen reden voor.

 

Ik merk dat je nog steeds niet begrijpt wat een Microsoft account is en waar deze voor dient. Ik heb je eerder een link gegeven met de nodige uitleg daar over. Als je dat niet begrepen hebt dan kun je dat beter zeggen zodat dat eerst volledig kunnen uitklaren. Nu worden er stappen overgeslagen en blijven we rondjes draaien.

Op basis van wat ik in je antwoorden heb kunnen opvangen beschik je over twee Microsoft accounts. Wellicht heb je ooit een tweede Microsoft account aangemaakt zonder te beseffen dat je er eigenlijk geen behoefte aan had. Met één Microsoft account kun je van je Microsoft diensten gebruik maken!!!

Blijkbaar gebruik je voor Skype een Microsoft account op basis van een gmail adres an voor je Windows gebruikersaccount (inlog) een Microsoft account op basis van je Telenet adres.

Deze laatste heeft je op zeker ogenblik om verificatie gevraagd. Zie onderstaande afbeelding "Voer het wachtwoord opnieuw in":

Op 21-11-2017 om 10:15, nine zei:

ik heb er knipsels van gemaakt, na het tweede knipsel gebeurt er niks meer...zo is het iedere keer, het telenet account veranderd nooit van paswoord...

 

nine.JPG.2eafd498da57a0468a7559401ecbb0c0.JPG

 

Knipsel2.JPG

Waarschijnlijk is die verificatie fout gegaan omdat je het wachtwoord van je Telenet account hebt ingevoerd i.p.v. het wachtwoord dat bij die Microsoft account hoort die op je Telenet adres gebaseerd is en waarmee je inlogt als je de computer opstart. Ik zou anders niet weten waarom die verificatie is fout gelopen.

Nadien denk ik dat je het wachtwoord van die Microsoft account bent gaan wijzigen, wat absoluut niet de bedoeling was.

Er zou blijf je rondjes draaien doordat je eigenlijk niet begrijpt wat je doet.

 

Een belangrijke vraag:

Als je inlogt op je pc, wordt er dan om het wachtwoord van je Microsoft account gevraagd of heb je de inlog ingesteld om met een pincode in te loggen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 20:43, nine zei:

ja als ik de pc opstart dan is dat met een wachtwoord van m'n telenet account...

Dat zou enkel kunnen als je voor je Microsoft account die op je Telenet adres gebaseerd is hetzelfde wachtwoord hebt ingesteld dan dat van je Telenet account.

Je Telenet account is de account van je provider. Met deze account kun je inloggen op Mijn Telenet

Je Microsoft account is je account van Microsoft. Met deze account kun je inloggen account bij Microsoft en op je pc indien je een Microsoft account gebruikt als gebruikers account voor je pc zoals dat bij u het geval is.

 

De herhaalde vraag om je Microsoft account te verifiëren gaat uit van je Microsoft account die op je Telenet adres gebaseerd is en die je als gebruikers account hebt ingesteld voor je pc.

Dus: Voer die verificatie procedure bij een volgende vraag eens uit zoals het hoort. Lees daarvoor deze info eens: https://support.microsoft.com/nl-be/help/12408/microsoft-account-about-two-step-verification

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het allemaal een paar keer doorgelezen, een account om in te loggen kende ik dus wel...en om in het forum te komen...dus ja, dacht echt dat het iets anders was..

 

nu krijg ik weer niks meer...ik snap deze pc niet, bij m'n vorige heb ik nooit iets gekregen van een account, bij deze is het al vaak gebeurt...

 

ik wacht het af, ik wil je wel bedanken droske...maar momenteel heb ik het gevoel dat het de hotmail is, waarom??? in het begin dat ik deze pc had was het altijd prijs met die hotmail, het is ook de enige die niet te gebruiken is in de mail van windows10...kan er evengoed glad naast zitten...

 

nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.