Ga naar inhoud

Fabieksherstel


bernard

Aanbevolen berichten

Nog even verder gecontroleerd. Blijf liever weg bij downloadastro.com.

Volgens 18 van de 67 virusscanners moet je heel erg oppassen met picasa.exe dat je via die website downloadt.

Sommige virusscanners zijn van mening dat je er ongewenste software bij krijgt, wanneer je niet heel erg goed oppast.

Andere virusscanners zijn van mening dat er zelfs een Trojan in zit.

Dit is de uitslag van het onderzoek door Virustotal naar picasa.exe: https://www.virustotal.com/#/file/b6192941f734c95a7c4ee2f0480ebc62485e13aafc09fb05080c7a1dfeb82e3b/detection

 

Daarnaast zijn er 49 virusscanners die er geen bedreiging in zien. Ik vermoed dat toch echt geprobeerd wordt om extra software in de vorm van adware of een toolbar te installeren.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, Bernard!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal duidelijk en ik zag zo juist in ,, mijn afbeeldingen ,,  als ik een foto aanklik , dan staat daar aan de bovenkant ook de mogelijkheid van ,, bewerken ,,

En dat was eigenlijk de enige reden dat ik Picasa gebruikte 

Volgens mij zijn we nu helemaal klaar .

 

Ps. Ik heb nu een HP 17 -BS082ND , dus weer een 17 inch HP 

En deze komt dus heel veel overeen met de oude , vandaar dat daar voor ,,gevallen ,, ben .

 

Mag ik jullie weer heel hartelijk danken voor de hulp.

Ik vond dit een aangename en gezellige discussie .

We zien wel hoe lang ik weg blijf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GR. Bernard 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk was ik nieuwsgierig naar je nieuwe laptop. Hier staan de specificaties van je nieuwe HP laptop: https://tweakers.net/pricewatch/886967/hp-17-bs082nd/specificaties/

Met maar liefst 8 GB werkgeheugen, een SSD van 256 GB en een vlotte i5 processor zal hij toch echt wel sneller reageren dan je oude HP Pavilion.

 

Ik wens je er veel plezier mee!

 

16 minuten geleden, bernard zei:

Volgens mij zijn we nu helemaal klaar

Dat is mooi. Een moderator zal dit topic voor je sluiten.

Mocht je later toch nog een vraag of probleem hebben, dan kun je daar een nieuw topic voor starten.

 

Groeten,

porrelaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.