Ga naar inhoud

account aanmaken in Outlook


adjo

Aanbevolen berichten

Ik probeer een nieuw hotmailaccount aan te maken in outlook 2010 maar dat lukt maar niet.

Alle aanwijzingen die te vinden zijn op dit helpforum en bij windows help heb ik opgevolgd echter zonder resultaat.

Wel verschijnt dat account  in de mailapp.

Hoe krijg ik dit account bij mijn andere accounts in outlook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste plaats bedankt voor je reactie.

Ik heb de stappen gevolgd zoals aangegeven, het resultaat laat onderstaand plaatje zien.

 

Opnieuw wachtwoord invoeren leidt tot hetzelfde. Na annuleren van de wachtwoordvraag verschijnt de melding Er is een fout opgetreden foutcode Ox800410059

 

image.thumb.png.27f9801faca4696c2719827e26fbb05b.png.9f790503d8b9280a60137e822f8ce02e.png

 

 

 

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Groeten

Adjo

aangepast door iEscape
e-mailadressen gecamoufleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@adjo

 

E-mailadressen op schermafbeelding is gecamoufleerd. 

 

Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.

Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren.

 

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb geprobeerd een Profile(account) aan te maken en dat is gelukt.

Bij instellingen onder de kop E-mail en app account heb ik een account toegevoegd.

Er ontstaat dan een email account ......@hotmail.com en een nieuw microsoft account ...@hotmail.com.

Kijk ik dan bij office outlook 2010 dan vind ik het nieuw toegevoegd email adres niet.

Het is dus niet gelukt want ik wilde naast mijn oude outlook email adres een nieuwe toevoegen.

 

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, AsjePc zei:

Hmmm. Misschien kunnen we proberen om Outlook opnieuw te installeren. 

Wacht daar nog maar mee. De kans is bijzonder klein dat dit nodig is.

Kijk eerst eens of je Outlook Hotmail Connector heb staan. https://nl.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_Outlook_Connector

https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/outlook-hotmail-connector-21410/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.