Ga naar inhoud

Eudora mail


Sandy53

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Sandy53 zei:

Sorry voor mijn vele vragen maar kan die dan ook privé gebruikt worden. Er staat professional op. Want iemand anders geeft een andere op.  Ik weet niet meer wat ik best doe uiteindelijk?

 

Een pro pakket bevat alles wat in Office kan zitten (dus een compleet pakket ook voor een thuisgebruiker).

Deze zorg dat je de tools hebt om professionele documenten te maken, presenteren, communiceren en publiceren. Werk dus met Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stegisoft

We hebben en een deal mee kunnen sluiten dus wat weet jij van het bedrijf af.

En als het illegaal was zouden wij als forum dit nooit mogen en kunnen plaatsen.

Dus denk eerst na voor je wat de wereld in roept.

 

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft zal zich misschien afvragen hoe Varsio deze licenties zo goedkoop kan aanbieden, veel goedkoper dan andere webwinkels zoals Bol.com of Alternate. Dat komt doordat laatstgenoemde bedrijven licenties inkopen bij Microsoft. Zij moeten zich daarom houden aan de adviesprijzen die Microsoft heeft vastgesteld.

 

Varsio koopt de licenties niet van Microsoft en hoeft zich daarom niet aan de adviesprijzen te houden. Van wie koopt Varsio die licenties dan wel? Ik heb Varsio zojuist gebeld, want dat wilde ik ook wel weten. Varsio koopt overtollige licenties van bedrijven die een te groot contract met Microsoft hebben afgesloten. Die bedrijven hebben bijvoorbeeld een contract met Microsoft afgesloten voor 500 licenties voor Office 2016, maar achteraf gebruiken ze er daarvan maar 450. Varsio neemt dan die 50 overtollige licenties over en verkoopt die weer. Dat schijnt toch echt binnen de wet te zijn.

 

Na betaling van het verschuldigde bedrag voor de licentie voor MS Office 2016 krijg je van Varsio via e-mail je productcode voor MS Office 2016, met daarbij een link naar deze website waarop wordt uitgelegd hoe je MS Office installeert: https://intercom.help/yorshop/installatie-hulp-and-downloads/installatiehulp-download-office-2016-professional-plus-en-thuisgebruik-zelfstandigen

 

Het is geen gehackte versie. Je krijgt absoluut de enige echte versie van MS Office 2016. De download van MS Office 2016 loopt namelijk via deze website van Microsoft: https://setup.office.com/. Daarvoor moet je inloggen met je Microsoft account (als je nog geen Microsoft account hebt, moet je er een aanmaken), waarna je de productcode in moet voeren.

 

De medewerker van Varsio die ik net aan de lijn had, vertelde wel dat MS Office 2016 bij hun momenteel erg hard loopt. Het kan daarom na betaling langer dan 24 uur duren, voordat je de productcode via e-mail krijgt toegestuurd. Varsio moet dan immers weer bij andere bedrijven gaan informeren of die misschien nog ongebruikte licenties aan hun willen verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@porrelaar

Bedankt voor deze uitleg, PC Helpforum heeft het zelf zo voor elkaar dat we 10% korting over het aankoop bedrag (van die dag) kunnen geven aan leden.

Heb je serieuze interesse- hierin kan je mij een pb sturen voor de kortings- code.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus denk eerst na voor je wat de wereld in roept. 

Je moet niet verkeerd begrijpen.

Nu porrelaar gebeld heeft (en die mogelijkheid heb ik niet) kan men beter oordelen hoe het precies zit.

Er zijn genoeg huichelaars op deze wereld die misbruikt maken.

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Maar de vraag is wel wat gebeurd na 1 jaar met uw clouds bij deze versie office

Kan je dat behouden mits nieuwe abonnement?

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, stegisoft zei:

Nu porrelaar gebeld heeft (en die mogelijkheid heb ik niet) kan men beter oordelen hoe het precies zit.

Er zijn genoeg huichelaars op deze wereld die misbruikt maken.

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn.

Maar de vraag is wel wat gebeurd na 1 jaar met uw clouds bij deze versie office

Kan je dat behouden mits nieuwe abonnement?

 

 

Raar dat je het na het bericht van porrelaar wel overtuigt, als je de link goed doorleest die ik had geplaatst:

https://www.pc-helpforum.be/topic/68250-office-speciale-aanbieding-voor-leden/?tab=comments#comment-537127

 

Daar stond onder andere: Via het forum van PC Helpforum.be kunnen wij in samenwerking met Varsio.

Het forum kan toch niet maken om met "huichelaars" in zee te gaan en zelfs hier dan een advertentie te plaatsen, je loopt hier al zo lang mee op het forum.

Verder stond abbs (mijn naam erbij) dan had je toch eerst vragen gesteld.

 

Je behoud altijd je Microsoft account waar je download bestand gewaarborgd blijft (ook na een crash van je pc).

Het is geen abonnement maar een licentie voor de periode dat je Office 2016 gebruikt voor deze pc, je licentie moet je wel natuurlijk ergens opschrijven dat je die niet kwijt raakt.

Dus éénmaal geïnstalleerd op je pc blijft hij voor deze pc niet voor een andere. Ik hoop dat je het nu begrijpt.

De reden waarom we dit aanbieden is onder andere om mensen met een illegale Office te laten zien dat aankoop ervan te doen is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper kan toch niet?

 

Office 2016 Pro Plus voor €35,99 en een Windows 10 Pro (Retail-versie) voor €49,75:

 

Mijn bestelling op 24/11/2017:

ScreenShot067.jpg.f34bf05f5404c3c478e5d8f8660bc02c.jpg

 

Factuur:

ScreenShot068.jpg.b80aec9a3f85a388d08d9b0474edfc5f.jpg

 

Voor beide producten via mail de productcodes ontvangen met inderdaad de nodige instructies om te installeren.

 

Natuurlijk weet ik niet of ik hierop als "lid" van PCH, via "abbs" nog een extra korting zou hebben gekregen???

Indien ja, té laat ...:blush:

 

Toen "abbs" dit postte op 12/11/2017 koste die Office --> €45 (nu:€65): ik betaalde €35.99 (DagDeal).

Al bij al lijkt het mij toch een goede deal?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vermeld Microsoft

Office 2016 is ook verkrijgbaar als eenmalige aankoop, wat betekent dat u eenmalig, 
vooraf betaalt om Office-toepassingen op één computer te installeren. 
Eenmalige aankopen zijn beschikbaar voor zowel pc's (zoals Office 2016 voor Thuisgebruik en Studenten) 
als Macs (zoals Office 2016 voor Thuisgebruik en Studenten voor Mac). 
Eenmalige aankopen hebben geen upgrade-optie, wat betekent dat als u een upgrade naar de volgende versie wilt uitvoeren, 
u deze voor de volledige prijs moet kopen. 

Voor 1 pc = niet voor 5 pc.

5 x 29.75 = 148.75 euro

Stel dat Microsoft morgen een nieuwer versie hebt dan heb je niet de nieuwste versie maar ik wel.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.