Ga naar inhoud

Eudora mail


Sandy53

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden, stegisoft zei:

Stel dat Microsoft morgen een nieuwer versie hebt dan heb je niet de nieuwste versie maar ik wel.

Daar heb je gelijk in, stegisoft, want jij kiest voor een jaarlijks abonnement en dan krijg je direct de nieuwste versie van MS Office wanneer die op de markt komt. Daar hoef je niets extra's voor te betalen.

Maar, aan de andere kant, waarom zou je steeds die allernieuwste versie van Office willen hebben? Biedt die echt zoveel meerwaarde? Kun je er echt zoveel meer mee? En gebruik je die nieuwe features ook?

 

Ik gebruikte vroeger MS Office 2007. Het is dat kort geleden de ondersteuning voor die versie is gestopt, anders zou ik Office 2007 gewoon blijven gebruiken. Alles werkte toch? En meer had ik niet nodig.

MS Office 2016 zal beveiligingsupdates krijgen tot 14 oktober 2025. Dat is nog bijna 8 jaar. Wanneer je de aanschafprijs voor MS Office Professional 2016 bij Varsio deelt door 8, dan weet je hoeveel geld je voor 1 pc kwijt bent per jaar. En dat is dan toch wel erg weinig, lijkt mij.

Ik heb op 1 november 2017 iets meer betaald voor MS Office Professional bij Varsio dan Calvus. Calvus betaalde €35,99, terwijl ik € 38,99 betaalde, maar als ik dat bedrag door 8 deel, dan kom ik op een bedrag van € 4,87 per jaar waarvoor ik veilig gebruik kan maken van deze Office suite. Dat vind ik een koopje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar, aan de andere kant, waarom zou je steeds die allernieuwste versie van Office willen hebben?

Op dat punt heb je gelijk voor zeer veel mensen.

Maar mijn dochter gebruik wel de allerlaatste snufjes die je vind in de nieuwste versie van bijvoorbeeld Word, powerpont enz.

Het klopt inderdaad dat veel mensen zelfs office niet nodig hebben want LibreOffice doet dat ook en kost niks.

Maar mijn dochter kan niks doen met LibreOffice omdat daar niet hetzelfde snufjes hebben als bij Office.

Voor mij maak het niks uit of ik nu Office of LibreOffice gebruik naargelang ik met Linux(laptop) of Windows(PC) gebruik.

Voor mijzelf gebruik ik nog office omdat Access nog moet blijven gebruiken.

Zodra dat niet meer nodig is dan schop ik zelfs Windows eruit want waarom nog Windows als Parrot Linux haast identiek kan en niks kost.

Alles werkt in Linux zoals NAS, verschillende printers, netwerk enz. en dit zonder iets te gebruiken in Wine.

 

Maar als ik met iets werk wil ik wel altijd de nieuwste van de nieuwste.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Calvus zei:

Natuurlijk weet ik niet of ik hierop als "lid" van PCH, via "abbs" nog een extra korting zou hebben gekregen???

Indien ja, té laat ...:blush:

 

Toen "abbs" dit postte op 12/11/2017 koste die Office --> €45 (nu:€65): ik betaalde €35.99 (DagDeal).

Al bij al lijkt het mij toch een goede deal?

Ja op Office had je via mij 10% gekregen, en het is zeker goed de Dag Deal in de gaten te houden want die wijzigt steeds (het is net hoeveel ze in hebben gekocht).

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, stegisoft zei:

Maar als ik met iets werk wil ik wel altijd de nieuwste van de nieuwste.

Dat is een keuze en daar betaal je ook naar, dan ben ik benieuwd hoeveel pc, televisies, auto's enz jij koopt per jaar.

Ook zijn we met deze samenwerking (actie) begonnen om mensen die niet elk jaar of een duur pakket kunnen kopen (of kiezen voor illegale Office)

Laten zien dat er andere mogelijk heden voor zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een keuze en daar betaal je ook naar, dan ben ik benieuwd hoeveel pc, televisies, auto's enz jij koopt per jaar

Ik werk niet met de auto en dus moet ik niet de nieuwste hebben maar als ik nieuwe banden koop wil ik wel de beste hebben.

Ik werk niet met TV en dus moet ik niet de nieuwste hebben maar het is wel een LED en een grote.

Ik gebruik speciale koptelefoon en dan MOET ik de nieuwste en de beste hebben.

Maar als ik het geld niet heb wacht ik gewoon tot ik het geld heb.

Lukt het niet om het geld bijeen te krijgen dan koop ik niet.

Daarom heb ik geen BMW I8 die ik zoooooooooo graag zou willen maar nooit kan sparen.

Maar ik ben zo gelukkig met iets klein zoals een vogeltje dat in de tuin zit te eten wat ik gaf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.