Ga naar inhoud

Aanmaken van database collectie op basis van excel file.


ruud

Aanbevolen berichten

Eindelijk de kans om het even te bekijken, eerste zicht top!

Heb geopend via het logo van Jack Daniels, is juist hoop ik?

 

Tweede zicht, paar vraagjes :-)

 

-Wordt de inhoud die ik aanpas automatisch opgeslagen?

-Kan de schaal van pagina vergroot worden,ik heb 27" staan, eveneens zou ik graag de foto's groter en betere resolutie hebben, deze is echt te licht voor de details.

-Hoe pas ik land aan iedere keer selecteren en vlag opzoeken?

-Kunnen onderste rijen verborgen worden en dan oproepen, gewoon kwestie van mooiere layout dan?

 

 

Alvast bedankt, kreeg wel melding van Norton dat het in quarantaine was geplaatst eerst.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ruud,

Quote

Heb geopend via het logo van Jack Daniels, is juist hoop ik?

Ja, is correct, het is een portable progje, access zelf hoef je niet te openen

Quote

Wordt de inhoud die ik aanpas automatisch opgeslagen?

Je hebt een navigatiebalk, dat ding met de pijltjes, (hints in Nederlands staan erin) Als je op het vinkje klikt worden de veranderingen opgeslagen.

Quote

Kunnen onderste rijen verborgen worden en dan oproepen, gewoon kwestie van mooiere layout dan?

Ja dat kan, ik pas dat wel aan, maar de eerste paar dagen heb ik weinig tijd.

Quote

-Hoe pas ik land aan iedere keer selecteren en vlag opzoeken?

Ja , helaas ja, net zoals empty of full

Quote

Kan de schaal van pagina vergroot worden,ik heb 27" staan, eveneens zou ik graag de foto's groter en betere resolutie hebben, deze is echt te licht voor de details.

Hier twee opmerkingen, ik kan de pagina vergroten, staat nu op het formaat van de achtergrond foto, als je een grotere achtergrond afbeelding hebt, anders heb je een achtergrond met een kaal (grijs) vlak. links of rechts of twee (links en rechts)

Als je echt die hoge resoluties voor uw foto's wilt gebruiken, daar moet ik eens over nadenken. ik heb niet direct een pasklaar antwoord. Ik zit te denken op een tumbnail in het formulier en als je daarop klikt krijg je de volledige foto te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.