Ga naar inhoud

Vreemde vierkantjes in beeld


MW2TV

Aanbevolen berichten

Misschien handig om te weten dat de vierkantjes niet perse per game anders zijn, maar dat dit ook een verschil is tussen bijvoorbeeld lucht en berg of auto. Zo kunnen de vierkantjes ook, maar maximaal tot het einde van die berg gaan. Dit merkte ik vandaag op, nadat de vierkantjes eigenlijk voor het eerst weer terug waren. Voorheen langere tijd niet meer gezien.5a4675caa8738_Schermopname(491).thumb.png.27d4c2572df6ba4db98a919e74f3900b.png5a4675ec35bfc_Schermopname(489).thumb.png.2b4cb5af707e3b7ad36f85182de6597c.png5a46760552ec6_Schermopname(487).thumb.png.200ee2246f2aa81d69cb05c12de86850.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoals je misschien weet is de hele scherm opgebouwd in pixels in miljoenen kleuren.

Nu kan het zijn dat bepaald pixel niet werken en dat noem men dode pixels.

Daarom moet je bij aankoop opletten hoeveel dode pixel er stuk mogen zijn om nog garantie te krijgen.

Bij de meeste fabrieken is dat 2 à 3 dode pixels

 

Misschien heb je nog een scherm om te testen.

Normaal gezien is een dode pixel niet erg tenzij net op ooghoogte.

Maar in uw geval is dat wel heel veel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2017 om 00:23, stegisoft zei:

Zoals je misschien weet is de hele scherm opgebouwd in pixels in miljoenen kleuren.

Nu kan het zijn dat bepaald pixel niet werken en dat noem men dode pixels.

Daarom moet je bij aankoop opletten hoeveel dode pixel er stuk mogen zijn om nog garantie te krijgen.

Bij de meeste fabrieken is dat 2 à 3 dode pixels

 

Misschien heb je nog een scherm om te testen.

Normaal gezien is een dode pixel niet erg tenzij net op ooghoogte.

Maar in uw geval is dat wel heel veel.

 

 

Beste wensen allemaal! Excuses voor het lange niet reageren. Ik dacht nog ergens een oud 17" scherm te hebben liggen, maar helaas niet gevonden. Maar zouden die dode pixels niet alleen voor mij te zien zijn en dus zou het er normaal uit moeten zien bij een screenshot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien zou je een dode pixel duidelijk zien.

Bijvoorbeeld: zwarte achtergrond en heel klein blauw tipje en dan is het duidelijk.

Het is niet zo dat dode pixel zwart is alhoewel het wel kan.

 

Kan je misschien uw scherm bij iemand anders of eventueel laptop kunnen testen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2018 om 00:36, stegisoft zei:

Normaal gezien zou je een dode pixel duidelijk zien.

Bijvoorbeeld: zwarte achtergrond en heel klein blauw tipje en dan is het duidelijk.

Het is niet zo dat dode pixel zwart is alhoewel het wel kan.

 

Kan je misschien uw scherm bij iemand anders of eventueel laptop kunnen testen.

 

Momenteel zit ik met vakantie in Duitsland, ik zal maandag er eens naar kijken. Maar wat ik dus bedoelde is dat als het scherm het probleem is, dan zouden de vierkantjes niet op de afbeeldingen te zien moeten kunnen zijn toch? Aangezien het screenshots zijn en dus een momentopname is van wat de computer uitzendt ipv het beeldscherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.