Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

hoi,

ik weet niet of het normaal is maar als ik zie in mijn taakbeheer dan zie ik dat ik maar 9.5gb beschikbaar ram heb terwijl ik 16gb ram heb.

specs:
    Intel(R) Core(TM) i7-6700K CPU @ 4.00GHz

System Memory 16 GB

Graphics Chipset
    AMD Radeon R9 290 

motherboard: msi z170a m5

zou leuk zijn als iemand mij kan helpen

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Welkom op ons forum. :welkom:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.287
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      pg
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Nico2206
        Hoi iedereen.

Ik wil graag een bestaande op een shirtje laten drukken.
        Deze foto is nu in kleur maar moet eigenlijk in de stijl van potlootschets (ik denk dat het zo heet) worden.

Is er misschien iemand die me kan uitleggen hoe ik dat kan doen in photoshop, of die het misschien voor me kan/wil doen.

Ik zal een afbeelding toevoegen van wat het eind resultaat zou moeten worden.

• Door SealWithIt
        Goedenavond,

Ik heb sinds kort een groot probleem met mijn computer, elke keer als ik mijn computer opstart begint mijn monitor vage versies van de bijhorende beelden te laten zien. Het is lastig uit te leggen dus hier heb ik een paar afbeeldingen.

Telkens als deze vakjes op het beeldscherm verschijnen, is er geen motie naast het bewegen van mijn muis, bij sommige gevallen word het beeldscherm zwart en na een aantal keer re-start mijn computer automatisch. 

Ik heb denk ik 2 mogelijke aanleidingen gevonden.

Optie 1: Elke keer als het beeldscherm zwart wordt krijg ik dit bericht: Display Driver has stopped working and has recovered. Display driver NVIDIA Windows Kernel Mode, Version 416.34 stopped responding and has recovered.
        Ik denk dat het mogelijk hier mee te maken kan hebben.

Optie 2: Ik heb een onbetaalde gedownloade versie van Windows 8.1 die misschien niet al te goed functioneert

Ik kan dus maximaal een halve minuut mijn computer bedienen totdat hij re-start. Ik kan wel zonder problemen in de bios dingen veranderen.

Mijn onderdelen zijn:
        amd fx 8350 wraith
        asus 970 pro gaming/aura
        gigabyte geforce gtx 1060

Ik weet voor de rest niet hoe ik dit probleem kan oplossen, daarom hoop ik graag een antwoord terug te krijgen.
        Alvast bedankt.
      • Door Danny Lenoor
        Ik heb 12 GB geheugen bestaande uit
        - 2x 4GB A-Data DDR3 @ 1334 Ghz
        - 2x 2 GB Kingstone DDR3 @ 1334 Ghz

Ik kocht nu een spel die minimum 16 GB RAM vereist. Hiervoor wil ik upgraden zonder onnodig centen uit te geven!

Vraag:
        Haal ik al mijn RAM er uit en steek 2 x 8 GB @ 1600 Ghz er in, of vervang ik enkel de 2 x 2 GB door 2 x 8 GB @ 1334 Ghz

dus ... 16 GB @ 1600 Ghz of 24 GB RAM @ 1334 Ghz ... wat levert mij de beste prestatie ?

• Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.