Ga naar inhoud

emailaccount aanmaken in outlook 2016


serjo

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

image.png.9de7d3f08191e811036863e8c0e09b29.png

 

Na nogmaals veel zoeken , controle van de telenetmedewerker van de installatie, niets gevonden, samen nog eens een uur instellingen allerlei gewijzigd.

Tot we volgende instelling hebben gewijzigd: geavanceerd bij instellingen/ gebruik het volgende type versleutelde verbinding bij uitgaande mail: STARTTLS.

Heeft het te maken met het feit dat mijn verkoper Proximus heeft en ik Telenet  ???????????????:xd:

Bij deze van harte dank, voor ieders hulp, een Zalige Kerst en de beste wensen voor 2018.

 

mvg

Jos:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

 

En toch was het probleem niet opgelost.

Mail viel terug stil !!!!!

Nieuwe account aanmaken lukte niet.

 

Tot slot: mijn bescherming van de pc volledig uitgeschakeld: AVG stil gelegd. (10 minuten)

En: alles liep als een klok, mails, account aanmaken.

Avg terug ingeschakeld: alles liep terug vast !

 

Contact met AVG leverde een control op vanuit USA; hun server heeft mijn de pc overgenomen en alle settings aangepast.

Resultaat: alles loopt als een klok.:):):)

 

Gewoon melding gemaakt, het kan andere een hulp zijn bij benadering van een probleem waarbij extern contact moet gemaakt worden (internet) !

 

de beste wensen nog !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.