Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

jupi

acer quick acces reageert niet

Aanbevolen berichten

Hey,

op een laptop windows10 loopt de internetbrowser, zowel IE, edge als Chrome vast bij openen. Alles lijkt normaal te openen maar aan de rechterkant van het scherm blijft het laden icoon draaien. Vanop het ogenblik dat er rechts ergens wordt geklikt verkleint de browser en komt er rechts een zwarte balk en komt in de taakbalk icoon quick acces reageert niet.

Heb al eens via de verkenner -> beeld -> twee vinkjes bij mappen snelle toegang weggehaald maar haalt niets uit.

Probeerde daarna acer quick acces te verwijderen maar krijgt dan melding van bepaalde services die ik niet kan stoppen?.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log 1:
    Download 51e15692b05a4-MiniToolbox.PNGMiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
    Start MiniToolBox
    - Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

Vink de volgende onderdelen aan:

• Flush DNS
    • Report IE Proxy Settings
    • Reset IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • Reset FF Proxy Settings
    • List content of Hosts
    • List IP configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed Programs
    • List Devices (Only Problems)
    • List Users, Partitions and Memory size
    • List Minidump Files
    • List Restore Points

Klik op de knop "Go".
    Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
    Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier.

Log 2:

• Download 57b47db378fc7-autoruns.pngAutoruns for Windows
    • Pak vervolgens het ZIP-bestand met de naam "Autoruns.zip" uit.
    • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op autoruns.exe en kies voor de optie als administrator uitvoeren
    • Ga naar  File>Save, sla het op als AutoRuns.txt op je bureaublad.
    • Selecteer tekst van het uitrolmenu als bestandstype:

p4436801.gif

Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hey,

vriendelijk bedankt voor de reacties. Na installatie van alle updates (windows, acer drivers) lijkt dit probleem weg.
    Is/was wel een laptop van een maat van mij, was of ben, zelf niet overtuigd van de duurzaamheid van de oplossing.

Voorlopig echter geen hulp meer van doen. 

Nogmaals dank voor de hulp en wie weet vraag ik alsnog om dit topic te heropenen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.253
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Marinus_Henk
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Stefan77
        Beste,

Een aantal jaren geleden kocht ik een PC met windows 8; upgrade naar 8.1 en upgegraded naar windows 10.  Dit was echter een voorgeinstalleerde versie met een digitale licentie.
        De harde schrijf van deze PC is nu gekrasht (start nog zeer slecht op en schijf heeft een aantal slechte sectors).

ik heb me een nieuwe harde schijf gekocht en dacht met Macrium Reflect de schijf te clonen naar de nieuwe maar dit wil niet werken  tgv  de (gekende) problemen met de brnoschijf.
        Om windows opnieuw te installeren moet ik een licentiesleutel hebben
        is er een manier om deze van de oude pc te "recupereren"?

• Door eddyP
        Beste ,
        Op een nieuwe PC heb ik een interne kaartlezer geistalleerd .
        met deze kaartlezer kan je naast SD ook CF kaartjes lezen.
        de SD en USB aansluitingen van de kaart werken perfect.
        De CF werkte niet .
        Updates van de chipset van het moederbord , Bios update en windows update 
        zorgden ervoor dat de CF nu kan gelezen worden .
        Echter ... wanneer je de CF kaart uit de pc haalt en dezelfde of een andere insteekt,
        wordt deze niet gezien . De enige oplossing is de pc koud op te starten .
        Dan kan de CF terug gelezen worden .
        Dit is natuurlijk niet werkbaar wanneer je met verschillende kaarten wilt werken .
        het moederbord is een GIGABYTE H310M S2H S1151 MATX USB3.0 DDR4
        De kaartlezer is een ADJ 
        wie kan mij op het juiste spoor zetten ?
        alvast bedankt 
        EddyP
      • Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

• Door Chewie70
        Tot hier toe werkte ik enkel met backups van mijn dataschijf. Maar ik wil nu een systeemkopie maken zodat ik bij een ernstig probleem niet steeds opnieuw Win10  + software moet herinstalleren.   Wanneer ik een 'systeemkopie' wil maken, selecteer Win10 zelf het volgende: EFI Systeempartitie, Windows Herstelomgeving (Systeem),   (C:) (Systeem)  en Data(K:)(Systeem).   Maar ik wil de K-schijf helemaal niet in die systeemkopie. De data op mijn K is al gebackuped naar 2 externe schijven.  Ik kan die K: echter niet verwijderen uit de lijst voor de systeemkopie, waardoor de systeemkopie 1,12 Gb in beslag neemt, maar mijn externe schijf is kleiner dan 1 Gb.  Waarom selecteert Win10 automatisch mijn K-schijf en waarom kan ik die niet verwijderen..?
      • Door johanny
        Ik kan mij op mijn pc niet meer aanmelden voor gmail met google chrome als browser. Dit lukt wel als ik firefox gebruik en ook probleemloos op mijn andere apparaten. Ik heb van alles geprobeerd, bijvoorbeeld chrome gedeïnstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Voor mij is dit een raadsel.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.