Ga naar inhoud

pc en muis lopen vast


henk253

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Hoelang gebruik je avast al en is dit de betaalde versie?

 

Belangrijk: Farbar Recovery Scan Tool (FRST) is Gestart vanaf D:\Henk\Downloads <==open deze map en sleep FRST naar je bureaublad.

 

Start de Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.

  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

  • Druk op de Fix knop

  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..

 

fixlist.txt

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, een betaalde versie.

 

Kan niet het verschil merken.
Want me muis en me pc zitten niet vast.
Net wat ik gisteren zei dat mijn account liep alles vast, en dan met TAB kon ik in een andere account (gast) en daar deed me muis het wel en pc was los.

Toen terug naar mijn account en alles werkte weer.

want een hele poos geleden wou ik me pc uitschakelen en normaal gaat ie uit en in de loop doe ik dan monitor ook uit en ga dan weg.

Nu bleek dat de pc de hele nacht had door gedraaid en niet was afgesloten.

 

Toen had ik internet modem stekker er uit gehaald, maar door steeds op afsluiten te klikken reageerde me pc niet op.

Dus toen met CTRL-ALT-DEL kon ik pc uitschakelen.

 

en toen kwam dat paar dagen later met muis vast en pc vast.

Dus een moment opname maar maar waardoor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als ik alles zo doorneem zit ik aan twee dingen te denken:

 

1. Ik heb wel wat dingen verwijderd wat naar malware word gekoppeld, wat ook een probleem kan geven avast en Malwarebytes.

Malwarebytes 3.x.x is en word gezien als volledig anti-virus programma wat kan gaan botsen met avast.

Zoals bekent word afgeraden om twee actieve virusscanners op je pc te gebruiken wat zulke problemen kan geven.

 

2. Dat het aan je muis kan liggen je zou dan eens een bedraade muis kunnen proberen.

 

Farbar Recovery Scan Tool met bijbehorende logjes mag je weer verwijderen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, abbs zei:

wat ook een probleem kan geven avast en Malwarebytes.

Malwarebytes 3.x.x is en word gezien als volledig anti-virus programma wat kan gaan botsen met avast.

Ik heb ook al enige tijd het gevoel dat Malwarebytes Premium en Avast geen te best huwelijk vormen.

Als alternatieven voor Avast gebruik ik nu op mijn computers ofwel Panda Protection Free of Kaspersky Free antivirus telkens samen met Malwarebytes Premium.

De combinatie met Panda Protection free gebruik ik al enkele jaren en dat loopt zeer vlot.

Kaspersky Free antivirus is er nog niet zo lang, daar heb ik dus ook nog geen ervaring mee over lange termijn maar de eerste ervaringen zijn prima. Het is Kaspersky die bij mij nu Avast vervangt.

Maar de ene computer is de andere niet. Er spelen oh zoveel factoren mee nietwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, henk253 zei:

Oke,

Ik heb Avast betaald tot november 2019 en ik heb Malwarebytes ook al 2 jaar.

Maar ze draaien al jaren zo samen.

ik zal het eerst even aan zien wat er gaat gebeuren.

Dit klopt maar sinds versie 3.x.x is het een volledig antivirus geworden: http://www.gratisvirusscanner-downloaden.nl/malwarebytes-3-0/

Hiervoor was het alleen een  malware scanner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.